Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Mener ikke å lage en tråd der bare de med eksepsjonelt flinke barn svarer, men er bare nyskjerrig på hva andres barn gjør.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Puslespill, skriving, modelleire, perler, deltar i matlaging, passer babyen :-)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Nå er min jente 4,5 da, men jeg svarer alikevel. Hun leker noe med barbie, tegner og fargelegger endel, har "butikk" hun liker å leke med. Dukker lekte hun mye med for 1/2 år siden, men hun har visst litt pause nå. Kopper og fat lekte hun også mye med for 1/2 år siden. Å kle seg ut, gjerne i prinsesseklær gjorde hun mye for noen måneder siden. Nå vil hun gjerne lære seg å strikke, men jeg har sagt hun får vente til hun er 5 år. Vil ikke at hun skal miste motet fordi hun ikke får til, tror hun har større mulighet om 1/2 år til.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 ja, glemte perler og puzlespill, det var også mer interessant da hun var akkurat 4 år.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Tja du... Hun leker mest aktive leker som å sykle, løpe, hoppe på trampoline etc.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 gutt fylte 4 i mars leker med biler, sparker fotball, tog, papirfly osv kan kle seg delvis selv, er veldig glad i å hjelpe til å bære, rydde, vaske, lage mat osv han "breaker", hehe, kan Gruffaloboka utenat + masse mer tror han sånn sett er en ganske vanlig 4 årig gutt!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #7 Skrevet 21. juni 2010 Min 4 åring liker veldig godt å lage mat og er ganske flink. Hun liker Barbie (som hun fikk til bursdagen), bøker, sanger, tegning, hoppetau, rockering, dansing, svømming (hun kan ikke svømme selv altså, men bruker flytedrakt). Hun liker godt å se på TV, men får bare lov på lørdager og hvis hun er syk. Hun kler seg selv, vasker seg med klut, pusser tennene først selv, klatrer i trær. Hun kan telle, skrive og lese endel ord selv, kan de fleste bokstavene og en haug med sanger. Hun er ikke tidlig ute på noen tror jeg. Er ikke spesielt flink på uttale og surrer med gramatikken enda. Sier bla "den er storere".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå