nr2erpåveg Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Jeg skjønner at dere som har hatt blødninger ol. blir henvist til UL av legen, men for dere andre som bare vil titte; tar dere UL privat eller "får dere" av legen. Hvor mye betaler dere evt for UL på privat klinikk? Vanlig eller 3d.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Jeg har vært på flere ultralyder, fordi det trengtes ekstra oppfølging. Da var det gratis, siden jeg ble henvist av lege. Jeg har vært på en privat UL, og det kostet 1100 men jeg tror det varierer fra klinikk til klinikk.. Du kan jo undersøke forskjellige klinikker i området der du bor, og hva andre sier Jeg kan hjelpe hvis du er i bergen-område =P
nr2erpåveg Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2010 Bor ikke i bergen, men ellers takk Har egentlig ikke tenkt til å ta noen ekstra ultralyd heller. Var bare nysgjerring på hvor mye penger dere brukte på det:)
Adrianne1 Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Jeg tok ultralyd på en privat klinikk i uke 8 fordi jeg som førstegangsgravid syntes det var veeel lenge å vente til kontrollen i uke 12 for å få vite at det faktisk var liv der inne. Jeg tok innvendig ultralyd siden det var så tidlig. For dette betalte jeg 850 kr og syntes absolutt det var verdt det. Merket at jeg slappet mye bedre av etter å ha sett at alt så bra ut
gutt 08, februar11 høygravid!! Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 jg gr til kontroll hos gynekolog som har ul apparat. så jeg får hver gang. betaler ingenting:) i første graviditet var jeg hos en som tok 100kr i egenandel hver gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå