Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Vi har noen venner som bare har bestemt seg, uten at vi har invitert, for å være med på en tur til Thailand sammen med oss senere i år. Helt ærlig, jeg er supersær - og liker å være på ferie alene - ikke avtale alt mulig med andre eller tilpasse meg andre. Dette er en dyr ferie, og ikke noe vi gjør når som helst. Og de er helt i 100! Hva skal jeg si? Det er ikke aktuelt å dra på ferie med dem. Og det har ikke noe med dem å gjøre, men at vi ikke vil dra med noen. Og vi vil jo ikke bli uvenner med dem heller...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Så lenge dere ikke har hverken hintet eller invitert PÅ NOEN MÅTE, burde det være en smal sak å si til dem på en pen måte at dere vil ha denne ferien alene, som familie:-)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Uff, jeg har virkelig ikke invitert. Vi har foreslått en tur sammen til Dyreparken. Ellers sa jeg bare et vi skal til Thailand i vinter. Punktum. 2 dager etter ringer de og forteller om det fine og billige hotellet de har funnet. Uffuff, synes det allikevel er kjempevanskelig. De vil at barna skal leke sammen..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Nei, nei, herlighet, hvis du vet med sikkerhet at heller ikke mannen din har invitert, eller fleipet med at dere kunne reise sammen etc, må du bare hoppe i det. Det kan kanskje oppleves som flaut for deg å si det, men det er jo dem det er pinlig for! Huff, skikkelig mangel på antenner, disse folkene.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Huff, så slitsomt. Hvis de allerede har bestilt så får du bare si at dere reiser hver for dere, dere kan kanskje spise middag sammen en gang eller to, men utover det så vil dere ikke lage noen planer, og dette er DERES familieferie!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 om de allerede har bestillt så kan du jo fiske og spørre når de skal reise ? og så bestille på et annet tidspunkt selv? eller evt spørre når de har tenkt å reise da, så du finner ut når dere selv kan reise i fred å ro... er det ikke bare å si at dere vil ha ferien for dere selv? blir det for vanskelig kan dere vel evt dra et lite stykke unna evt en anne plass hvis det blir for vanskelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå