Gjest ibla Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Jeg venter mitt tredje barn. Første kom 4 dager før termin, andre kom 13 dager før termin. Merker at jeg nå psykisk innstiller meg på 38-39 uker og ikke 40, kommer sikkert til å gå på veggen hvis jeg plutselig går over tiden denne gangen.. He he. Dere andre med flere fødsler bak dere, har barna fulgt ca samme mønster (kommet til ca samme tid), eller kan man plutselig erfare at et svangerskap blir vesentlig lengre enn de forrige?
mamma til 2... Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 1 gang startet fødsel på termin dato og andre gang gikk jeg 1 dag over..
Med Søtepi i magen;-) Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Min sønn kom 21 dager før termin. Og jeg er forberedt på at det skal skje igjen............... Tror jeg kommer til å slite om jeg plutselig må gå 2 uker over termin! Det blir 5 uker for meg:-(
2 boys & now pink Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 første kom 12 dager over termin og andre kom 9 dager før termin!
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 1. kom 20 dager før termin 2. kom 6 dager før termin Veldig spent på nr. 3.. Regner med jeg kommer til å bli utålmodig på slutten:/
Sol Skippertaksdronning Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 1: 9 dager før 2: 18 dager før 3: 2 dager før 4: 5 dager før 5: 2 dager etter.. denne gangen aner jeg ikke, han kommer når han er klar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå