Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Har ikke helt fått med meg hva det dreier seg om... Var det en sykdom han har?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Ja, en nyresykdom. Måtte få en av farens nyrer.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Han hadde en nyresykdom og måtte ha transplantasjon. Det gikk greit etter alt man har hørt. Likevel er sammenligning med MM helt latterlig. Daniel er en suksessrik entreprenør uten forhistorie og skandaler, noe som er stikk motsatt til den white-trash-prinsessa på Skaugum. Avskaff norsk monarki!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Har har hatt en nyretransplantasjon. Fikk en nyre av far sin. Hva grunnen til nyresviken hans er vet jeg ikke, men han har vært syk siden han var ung. Ellers så mener de vel at han ikke har forsøkt å være noen annen, eller finere enn han er. Tror kanskje de refererer til noe han sa i talen sin om at han var frosken som ble prins.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Han har aldri sagt at han var en frosk, der er han feilsitert.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #7 Skrevet 21. juni 2010 Tror Daniel er en knakandes kjekk kar ) Og skal man være objektiv (jada, vet at maaange her inne sliter med å skjønne det ordet!!) kan man ikke si annet enn at Mette-Marit gjør en god jobb for Norge. Personlig har jeg forøvrig likt henne fra starten. Tror kongehusene har godt av å "blande seg" med "normale" folk, det behøvs for å være med i tiden.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #8 Skrevet 21. juni 2010 Skjønner heller ikke hvorfor han samenlignes med Mette Marit. Daniel er er jo en suksessrik fyr uten skandaler eller lausunger. Ikke har han brukt stoff eller har en "opprørsk" ungdomstid og vise til. Han er en mann som kommer i fra en vannlig familie uten "blått" blod i årene, det må vel være det eneste han og Mette Marit har til felles? De er begge av folket...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå