Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 det ser så godt ut å ha på om kveldene f.eks.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Moren min på over 50 år har onepiece på seg hjemme på kveldene. Og hun er ikke harry eller noe, men heller litt "fin" av seg.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 alle over 5 år er for gamle for sparkebukser, ja
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Som kosedress hjemme i stua eller på hytta er det helt greit. Jeg hadde nok sperret opp øynene om du hadde dukket opp på butikken med onepiece ;-) Men jeg synes det ser tåpelig ut uansett jeg...for alle over 1,5 år. Heldrakter er utrolig praktiske for dem som bruker bleie ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 Min mening er at man er for gammel når man har sluttet med bleie. Så ja.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #7 Skrevet 21. juni 2010 Nei, på ingen måte du må jo gå i de klærne du ønsker Lurer på hvorfor så mange skal uttale seg om hvor og når en skal gå i OnePiece? De har virkelig klart å lage et klesplagg som får omtale der Jeg er 33 og gravid og går som alltid i akkurat det som jeg føler for, også OnePiece
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #8 Skrevet 21. juni 2010 Er enig med det, heldrakter er for babyer! Mote er en rar ting...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #10 Skrevet 21. juni 2010 mote for fjortisser. eller eldre som vil være yngre enn de er.. Blodharry dess eldre brukeren er det plagget der.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #11 Skrevet 21. juni 2010 Enig med 17:33, jeg skal ikke nekte noen å gå i noe Og det at så mange her inne er mot det ser jeg på som et godt tegn, for jeg er stort sett uenig med de aller fleste ytringene her inne
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #12 Skrevet 21. juni 2010 Så lenge en ikke enten er Teletubby eller baby på inntil 6 mnd så kan en ikke gå i one-piece nei. Så noen som gikk rundt i det, og jeg holdt på å daue av latter!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #13 Skrevet 21. juni 2010 jeg syntes ikke du er for gammel for Onepiece:) men så er jeg den personen som syntes onepiece hører hjemme, og ikke noe man går rundt med i byen å slik=)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #14 Skrevet 21. juni 2010 Bleier ja, der sier du noe! Hvordan går en på do med en one-piece?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #15 Skrevet 21. juni 2010 Det er virkelig det latterligste moteplagget jeg noengang har sett I byen i dag møtte jeg tre jenter fra videregående som hadde på seg slike "sparkebukser" i forskjellige farger. Samtidig hadde de pene sandaler, oppsatt hår og var ganske hardt sminket. Jeg måtte nesten le høyt... Jeg er 35 år og det kunne virkelig ikke ramle meg inn å bruke noe sånt på hytta engang! Kunne satt det på 3-åringen min, men på voksne mennesker.. jøjemeg
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #16 Skrevet 21. juni 2010 Jeg synes det er kult at 30-åringer føler den "største" moten. Og, OnePiece har jo vært en stor mote i år. Hadde ikke reagert engang om jeg hadde sett noen eldre enn meg i OnePiece. Jeg er 20, og har en selv. Går mest med den hjemme, på sykehuset, hyttetur og en sjelden gang ute. Noen mener gjerne den er dritstygg osv, men den er så deilig at det jammen meg er verdt hva folk tenker;)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #17 Skrevet 21. juni 2010 Ha ha ha, jeg må fortsatt le hver gang jeg ser noen bruke disse babydressene, uansett alder:)
sånn ca Skrevet 21. juni 2010 #19 Skrevet 21. juni 2010 Hehehe.. jeg tenker at dette plagget må være ypperlig for småbarnsforeldre. Dere vet når man skal inn i fjøset, så henger det felleskjøpsdress eller liknene i gangen før man går inn til kuene. Det hadde jo vært ypperlig å hatt en sånn i gangen hver gang man kommer hjem og skal inn til ungene;p Jeg skulle hatt en sånn en når vesla vær baby, det hadde spart meg for my bekymring for flekker på klær^^ Morsom for babyn er man sikkert også
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #20 Skrevet 21. juni 2010 Huff, jeg så et par gutter på Gardemoen med onepiece. De var vel ca 7 og 10 år og jeg ble flau på deres og foreldrenes vegne. De så ut som gigantiske babyer. Datteren min på 3 har en helulldrakt hun har under vinterdressen om vinteren, for å unngå glipe ved magen, men thats it.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #21 Skrevet 21. juni 2010 Onepiece? Er det det det heter disse kanindressene? Der bare dusken i ræva mangler? Neeeida, bare bruk den du! En god latter forlenger som sagt livet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå