Gå til innhold

Gravidtegn? (samme som 1.trim)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå en uke på overtid hva angår mensen. Lurer på om jeg kanskje er gravid, tenkte å ta en test om et par dager(hvis jeg kalrer å vente!).

Bare lurer på, hva er typiske graviditetstegn? Er det vanlig å ha veldig mensmurringer?

Har også veldig ømme pupper(men det får jeg før mensen også)...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vente?? Er du en hel uke over IKM så får du så godt som garantert positiv test hele døgnet, dersom du er gravid.

Lykke til !

Skrevet

Jeg hadde enormt mye mensmurringer, og irriterte meg grønn over at ikke mensen kom. Synes ikke mensmurringer er noe særlig, så ville bare få den overstått :)

Etter ei uke, så tenkte jeg at jeg kunne ta en test, bare for moro, og jammen var jeg ikke gravid :)

Om du er en uke på overtid, kan du fint teste nå, de sier vel at de fleste tester er sikre et par-tre dager før forventet mens.

Skrevet

Hm, okai. Skal se om jeg rekker å komme meg på apoteket i dag, hvis ikke blir det i mårra. Men jeg er så redd. Redd for at jeg er gravid(ung, bor hjemme, konservative foreldre som ikke tror på sex før ekteskap), men også for at jeg ikke er det(har veldig lyst på, hatt det lenge osv osv).

hi :)

Skrevet

Da har jeg tatt test, den var negativ. Egentlig like greit, ting er litt kompliserte :) Men hadde blitt veldig glad om jeg var gravid.

Men om mensen uteblir enda lengre så tror jeg at jeg tar en test til.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...