Arie Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Jeg fikk plutselig veldig mye kynnere. De kom ca hvert 10 min og gjorde faktisk litt vondt. Slik at jeg våknet på natta. jeg er bare uke 30 og skal ikke ha vonde kynnere. Så leste jeg et sted at man kan få kynnere av å være forstoppet! Så jeg tok avføringspiller før jeg la meg, og etter en natt med mye doflying stoppet disse vonde kynnerene! Nå har jeg bare slike vanlige, de er ubehagelige men ikke vonde. Så kommer de ikke så ofte heller! Hurra! Bare et tips, kan jo hende det fungerer for noen andre også!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 hvilke piller er det du har tatt da?
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Hallo, Ja, jeg merker at jeg har mange fler kynnere de dagene jeg ikke har fått gått på do .. Magen er mer urolig. Så det er nok noe i det du sier. )
vbu Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Jeg har merket at man får mer kynnere hvis man trenger å gå på do, er dehydrert, har på seg trange klær, har sovet lite osv. Alt mulig med andre ord . Heldigvis så merker jeg at kynnere hjelper meg ofte med å gå på do etterhvert. Merkelige greier...
Arie Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2010 Jeg tok to dukolax:) Men hadde nok holdt med en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå