Sol Skippertaksdronning Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 igår satt jeg og sutra over at jeg orka ingentiing..idag har jeg fått en snikende følelse av at jeg bare MÅ få ferdig soverom og legge på plass alt. Så nå har jeg litt pause i rundvask av leilighet, og ommøblering av soverom..får satse på at det er forbigående, har ni uker igjen til termin, og ingen planer om at lillebror Spinnvill skal hilse på verden på iallfall seks uker til. Men for en merkelig greie, vart full panikk her, og bare å hive seg rundt.
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 hvor mange uker til termin?? har 5 uker igjen og e e helt lik.. nå skal det males og bygges bebirom, reises på ikea, pakke sykehusbag og ordne.... heheh det kommer snikende inn på oss asså
Sol Skippertaksdronning Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2010 Har igjen hele ni uker jeg...haha, var ikke helt forberedt på den nei..
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 men da har du ialle fall tid til å få gjort det du vil begynner å bli knapt med tid her
Lykken_er_tre Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Skrev akurat ett slikt innlegg på august 2010 klubben:) Helt utrolig hvor mye jeg har begynt å styre med rydding, ommøblering, og utstyr til til nurket:)
mammaløve Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 Vi er flere om det! Typen ble helt svett, for jeg sprang plutselig rundt og vaska huset fra gulv til tak en hel uke. (Og jeg mangler vanligvis ryddegenet) Og klarte plutselig ikke å vente ett sekund lengre på å få de siste klærne, tingene og bleiene i hus! Og jeg har 6 uker igjen til termin...
Gajsa Skrevet 21. juni 2010 #7 Skrevet 21. juni 2010 Har ei uke igjen til termin, og har drevet på sånn i ukevis, vasker og vasker, enda det er helt rent..! Samboern bare rister på hodet av meg.. Har løpt i butikker, pusset opp, vasket babyklær osvosv..greit å ha alt klart, men det fins jo grenser, spesielt når det gjelder vaskingen.. Kan ikke annet enn å le av meg selv, det er jo ikke akkurat som jeg ikke kan vaske når lillemor har kommet til verden, eventuelt samboern.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå