trollmamma Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Har de regler for det i heimen, eller styrer barna dette sjølve? Eg synst det er litt vanskeleg å bli einig med meg sjølv kor mykje tid som er ok for barn å bruker pr dag på data og slikt. Fortell.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Kommer vel an på oss voksne, hvor slitene, travle vi er. Setter av og til på tv eller data for å kunne gjøre våre ting, bruker det som barnevakt rett og slett. Har vi mye vi skal gjøre, eller er slitne så blir det mye multimedia, er vi mere opplagt og har bedre tid, så slår vi av tv'en. Vi bestemmer, og det er ikke så mye system i elendigheten må jeg få sagt.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Her i huset er det ikke noe problem og vi har egentlig ingen regler på det. Har ei på 8 og en på 2. Eldste bruker pc minimalt og tv har hun ikke tid til å se på Minsten ser litt tv men han har heller ikke tid. Så vi er heldige Jeg mener at når ungene ikke blir sittende på pc eller forran tv istedenfor å leke og være ute så trenger man ingen regler på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå