Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Jeg satt inn hormonspiral for litt over 2 mnd siden og har egentlig blødd non stop siden da. Men det har bare vært småblødninger liksom. Igår fikk jeg kjempevondt i ryggen og i magen, og i natt begynnte jeg å blø veldig kraftig. Var så mye at det drøppet av meg når jeg prøvde å komme meg til badet, og det kom blod klumper ut i do Blør ennå kraftig, og det er veldig vondt! Vet ikke hva jeg skal tenke om det, men føler ikke det er normalt? Tenkte jeg skulle ta en graviditets test for å kunne utelukke spontan abort eller noe slikt. Er jeg bare dramatisk kansje? Skal ringe lege imorgen om det ikke blir bedre til da. Er det noen som har erfaringer med dette?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Jeg satt inn for en mnd siden og har silblødd hele veien.Har mensensmerter i mage og rygg,og er generellt uggen i kroppen.Kommer klumper her og som lukter høgg:-( Skal til gynekolog i morgen. Han ville sjekke om spiralen lå riktig osv. Syns ikke du er dramatisk etter 2 mnd:) Jeg hadde nok ringt legen nå jeg:)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Jeg opplevde ikke noe smerter eller blødninger når jeg fikk sett inn hormonspiral. Jeg ville ringt legen altså =) For sikkerhets skyld. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 ei venninne av meg hadde det som du beskriver og hun måtte fjerne spiralen. Jeg har også spiral og blødde litt uregelmessig i begynnelsen men ikke som du beskriver. Du burde ringe legen
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Okei, takk for svar. Skal ringe legen imorgen når de åpner. På en måte litt "betryggene" å vite at det ikke skal være slik da.. At man kan få det fikset liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå