gulljenta skal bli storesøster Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Jeg blir hjemme fra høsten av ,da med en jente på 2,5 år og en nyfødt baby. Noen andra som er hjemme med barn og kunne tenke seg og treffes? Vi bor i skedsmo
Lemonia Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Jeg bor også i Skedsmo og er hjemme med gutten min som nå er straks 19 mnd (født desember 2008). Kjenner ikke spesielt mange som går hjemme med barn i en alder som passer med sønnen min så alltid koselig å kunne bli kjent med noen nye.
lille sprelle Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Er det en åpen barnehage på stedet, så er det et fint sted å begynne!
Lemonia Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Det er to åpne barnehager i kommunen. Den ene, i Lillestrøm, tilhører en menighet og er neppe noe for alle, den andre er åpen en dag i uken og følger skoleåret (så har stengt nå).
gulljenta skal bli storesøster Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2010 Åpen barnehage har vi tenkt på, men da gulljenta går i vanlig barnehage tom juli, så får vi ikke testetdet før til høsten. Så i mellomtiden hører jeg her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå