NostraStoria Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 er hjemme i permisjon, så burde vel ikke være så ekstremt trøtt hele tiden? Ungen sover hele natta, men dagene våre starter ganske tidlig. Har den siste mnden følt meg helt tappet av energi:-( og har bare vært hjemme halve permisjonen ennå. Har nylig tatt blodprøver så tror ikke det er pga jernmangel eller lignende. Sliter bare sykt med å aldri ha overskudd og kan egentlig sovne når som helst bare jeg legger meg til rette Noen tips til hva jeg kan gjøre? (Lange turer går ikke pga med. årsaker..) Fikk ikke nyte svangerskapet pga sykdom, nå begynner jeg å bli redd for at jeg ikke får nyte permisjonstia heller! Andre som har det slik? Tenker ikke på dere med våkenetter osv.
NostraStoria Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 21. juni 2010 Ingen andre som er trøtte altså??
Gjest ->>- Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Nei, jeg har det ikke slik. Men det forhindrer jo ikke at du bør få en ordentlig utredning av hvorfor du går rundt i halvsvime. Langt lettere å sette inn tiltak om du vet hva du må gjøre noe med. Først og fremst høres det logisk ut å sjekke hvilke blodprøver som er tatt. Stoffskifte er jo en typisk ting som kan gi slike symptomer og bli litt vilt etter en graviditet. Sørge for nok nattesøvn, mye dagslys, sunt kosthold etc. er jo åpenbart.
Villa Perlesukker Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Jeg er stuptrøtt selv for tiden og skjønner ikke hva det er som skjer. Trodde jeg var gravid men det er jeg visstnok ikke. Skal til lege neste uke om dette ikke forbedrer seg. Man kan jo ikke gå rundt å være sliten hele tiden. Noe må være galt da. Du kan ikke ha noen form for allergi?
lille sprelle Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Veel snuppa er drøyt 2 år og jeg har enda ikke rukket å få nyte henne annet enn i korte drag og i samvær med andre som kan ta seg av henne..... Så det er dessverrre flere av oss....
NostraStoria Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2010 Først tenkte jeg at det er vel normalt i barselstiden osv..nå begynner jeg å mistenke en ny graviditet! :-S Helsen har ikke blitt bedre fra forrige svangerskap...hjelpes! Spiser normalt og får mye dagslys osv! Er ikke sliten, er bare sykt trøtt...det er vel ganske stor forskjell?
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 21. juni 2010 #7 Skrevet 21. juni 2010 Pollen allergi? Jeg er sånn hele pollen sesongen. Sykt slitsomt og aldri føle seg opplagt og kvikk. Føler meg som en zombi:/
NostraStoria Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2010 Kanskje jeg skal prøve Zyrtec og se om det hjelper! Har hatt pollenallergi før, så skal ikke se bort i fra det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå