Gå til innhold

Vært på ultralyd (igjen..hehe)


osima venter 2 små

Anbefalte innlegg

Alt ser perfekt ut foreløpig, ingen av de stjeler fra hverandre, riktig mengde vann og livmortappen på 4 cm, så ingen tegn på modning heldigvis.

 

Tvilling 1 er 390 gram og tvilling 2 er 360 gram :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjekt å høre. Heldige du som har så ofte ultralyd. Her har vi hatt en sniktitt på 12 uker og gleeeder oss til ordinær ul denne uken.

 

Det begynner jo å bli en viss størrelse på småttassene nå. Jeg husker forrige gang da jeg leste at babyen i magen var rundt 500 gram, sjekket jeg tyngden på en margarinpakke i butikken for å få litt følelsen med det. Så vel passe sært ut der jeg sto og småsmilte for meg selv mens jeg kjente på vekten på en margarinpakke :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at alt er bra med dere :)

 

Var selv på UL i dag og der fikk jeg se en utrolig livlig liten med en tisselur. Alt så ut til å være i skjønneste orden og han hilste pent på mamman sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bra noen hilser pent på mammaen sin.... vår lille fyr har på de siste to ultrlydene ligget med rompa til og ikke vist annet en bakhodet og ryggen! etter litt hopp og sprett samt dytting på magen flyttet han lenge nok på seg til at vi fikk se kjønn og at alt var i orden før han satte seg med rompa til igjen:) fikk ikke et eneste fint bilde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått bilde de to siste gangene, de snur seg over hverandre eller med ryggen til slik at det ikke blir noen bra bilder. Men, de var begge snille når han hadde den største sjekken heldigvis. Og denne gangen fikk han målt hodet, lårbein og magesekken, og fostervann mengden, så da får jeg klare meg uten bilder..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at alt går fint. Deilig med god oppfølging:-) Hvordan sjekker de modning? Er det med gyn. undersøkelse? Har ikke fått noen sjekk på dette ennå jeg.

Var på "ordinær" UL forrrige uke, her på lokalsykehuset. Skal til Begen i morgen for oppfølgingsultralyd. Da skal de sjekke hjertene grundig, for å se etter hjertefeil. (eller, helst se at det ikke er noe galt). Spent! Men skal bli godt å få det overstått.

P.s ser ut som jeg får en med, og ei uten tut:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro med en av hver da :-) Vi venter eneggede, så her blir det to av samme kjønn uannsett hva vi gjør..hehe..

 

Han sjekket med ultralyd denne gangen, og fant ut at livmortappen (tror det var det han sa) var på 4 cm og det var bra. Neste gang blir det med gyn i tillegg for å sjekke at det ikke er noe på gang.

 

Blir ekstra oppfulgt siden det er eneggede med samme sekk, han sa at om det var toeggede hadde jeg ikke fått så mye kontroller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...