Gå til innhold

Er det noen som har hatt med REISESENG og flydd med NORWEGIAN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må den betales for? Regner med at den blir endt som spesialbagasje. Ble den det?

Ringte Norwegian og det eneste de kunne fortelle var at barn over 2 år får med vogn og bilstol uten å betale. Resten måtte jeg ta på flyplassen.

Er det noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har aldri måtte betale for reisesenga når vi har flydd med Norwegian, og det har vi gjort utallige ganger.

Gjest datatyven
Skrevet

Jeg har flydd en del med norwegian med små barn. Jeg har aldri sett en reiseseng, aldri blitt tilbydt en, og aldri sett andre med en. Men det betyr jo ikke at de ikke finnes.

Jeg har reist med to barn under 2 år, en nyfødt baby og en som var nesten to. Da hadde jeg ene på fanget og så kjøpte jeg barnebillett med sete til den minste og satt fast bilstolen, en sånn liten med håndtak på.

Gjest datatyven
Skrevet

Sorry, trodde du mente disse flysete sengene, men forstår nå hva du mener. Og det kan jeg ikke svare deg på, har inntrykk av at det ofte kommer an på hvem som er på jobb hva man slipper unna med :-)

Noen er strikse regelryttere, men de fleste er greie og passe romslige.

Skrevet

Vi fløy med Norwegian til Ålesund, og trengte ikke å betale for verken vogn eller seng :o)

Skrevet

Takk for svar, jenter :D Når ikke Norwegian klarer å svare selv, får jeg hjelp av fantastike damer her inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...