ღBellღ&gulletღ Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Må den betales for? Regner med at den blir endt som spesialbagasje. Ble den det? Ringte Norwegian og det eneste de kunne fortelle var at barn over 2 år får med vogn og bilstol uten å betale. Resten måtte jeg ta på flyplassen. Er det noen som kan hjelpe?
Let's hear it for the boys! Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Vi har aldri måtte betale for reisesenga når vi har flydd med Norwegian, og det har vi gjort utallige ganger.
Gjest datatyven Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Jeg har flydd en del med norwegian med små barn. Jeg har aldri sett en reiseseng, aldri blitt tilbydt en, og aldri sett andre med en. Men det betyr jo ikke at de ikke finnes. Jeg har reist med to barn under 2 år, en nyfødt baby og en som var nesten to. Da hadde jeg ene på fanget og så kjøpte jeg barnebillett med sete til den minste og satt fast bilstolen, en sånn liten med håndtak på.
Gjest datatyven Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Sorry, trodde du mente disse flysete sengene, men forstår nå hva du mener. Og det kan jeg ikke svare deg på, har inntrykk av at det ofte kommer an på hvem som er på jobb hva man slipper unna med :-) Noen er strikse regelryttere, men de fleste er greie og passe romslige.
Hikken Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Vi fløy med Norwegian til Ålesund, og trengte ikke å betale for verken vogn eller seng )
ღBellღ&gulletღ Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2010 Takk for svar, jenter Når ikke Norwegian klarer å svare selv, får jeg hjelp av fantastike damer her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå