Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Jeg husker at det var en sånn tråd her for noen år siden da jeg gikk gravid, og den hjalp meg gjennom mye seksuell frustrasjon, for å si det sånn;p Denne er skrevet til en mann, men jeg kan jo skrive den til dere også... Here it goes: Jeg og en venninne er på weekendtur, og har tatt inn på et kjent hotell i byen. Etter en bedre middag med noko attåt drar vi lattermilde tilbake til hotellet og setter oss i baren. Jeg prøver å få kontakt med bartenderen da jeg kommer i øyekontakt med deg. Det er ikke til å unngå, øynenen dine, blikket ditt føles granskende. Jeg nikker forsiktig, og du tar drinken din med deg og kommer bort. Vi blir sittende og prate om løst og fast, men det er en spenning mellom oss som ikke forsvinner. Venninna mi blir opptatt av en fyr og forsvinner på dansegulvet, og det er bare deg og meg igjen ved bordet. Du forteller at du er på forretningsreise, og drar neste morgen. Og uten å trekke pusten sier du at du gjere vil ha sex med meg. I kveld. Helst med en gang. Jeg blir blyg og prøver å spøke det bort, men den erotiske undertonen er der, innerst inne vet jeg at det kommer til å skje... Jeg drar deg med på dansegulvet, og etter en kort dans kommer en rolig melodi flytende ut gjennom høytalerene. Du tar meg bestemt i armene, og vi smelter sammen i en sakte dans. Jeg kjenner hendene dine vandrer, beføler, og du hvisker ting i øret mitt som gjør meg svak i bena. -Kom, sier du, og tar meg i hånden. Jeg lar meg lede, ute av stand til å protestere. I det heisdøren smeller igjen er du over hele meg, og jeg tar mot deg med åpne armer. Et dypt tungekyss, og hendene dine er overalt! Før jeg vet ordet av det har du lirket av meg trusa fra under skjørtet, og bh’en min henger åpen under blusen, som forøvrig er knappet uanstendig åpen for øyeblikket. Endelig er heisen kommet til riktig etg. Vi halveis løper bort til rommet ditt, du setter kortet i døren, og vi velter inn. Du åpner blusen min samtidig som jeg løsner beltet ditt, og du dytter meg ned på sengen for å dra av meg skjørtet. Jeg ligger naken og ser på at du tar av deg resten av klærne, og ser at du er stor og klar... Jeg er så kåt at jeg begynner å ta på meg selv, klarer ikke å vente til du er ferdig! Jeg sprer bena, dypper fingrene i fitta og masserer meg selv mens jeg stønner. Liker at du ser på. Du setter deg ned, setter tungen din på klitoris, mykt og deilig. Jeg er våt, og ynker meg i glede. Du pirrer med tungen, smaker, kysser. Jeg er klar, vil ha mer, men du bare frister! Kysser deg opp over magen min, tar hendene mine og holder dem over hodet mitt mens du legger deg over meg og kysser meg. Jeg kjenner kuken din streifer fitta mi, og jeg vil ha deg inn, men du lar meg ikke få det jeg vil... Vær så snill!! Endelig slipper du armene mine, og jeg dytter deg bort. Jeg vil smake på deg! Du stiller deg ved sengekanten, og jeg sitter foran deg. Kuken din glinser, du er så kåt! Jeg tar den i munnen, så langt inn jeg klarer, og suger deg mens jeg runker deg med den ene hånden. Du stønner, så jeg slipper litt. Vil ikke at du skal komme enda! Jeg lar hendene vandre, tar deg på rumpa mens jeg slikker kuken din. Nå er jeg så kåt at jeg nesten ikke kan vente, så jeg snur meg i sengen og setter rumpa mot deg. Du skjønner hva jeg vil, og gnir kuken litt over fitta mi, gjør hele meg våt, før du presser deg inn. Jeg presser meg mot deg, og vi finner rytmen fort! Åååh, så deilig! Du holder meg på rumpa, bruker tommelen til å massere meg i rumpa. Jeg masserer meg selv, stønner høylydt! Jeg eksploderer i orgasmen, blir helt vill og vil ha mer, mer! Når bølgen har gitt seg klarer du ikke mer, trekker deg ut, snur meg og runker deg ferdig. Sæden din treffer meg i ansiktet, på halsen og ned over magen... Jeg tar fingrene i det og smaker på, mmmm... Det er ikke siste gang jeg smaker på sæden din den natta...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Enda en: Siden du allerede har knullet meg både på vasken og i dusjen er du anstendig nok til å be meg med på kino. Vi setter oss på bakerste rad, og overraskende nok får vi ha den helt for oss selv... Jeg er enda kåt etter dusjseansen, og halveis ut i filmen klarer jeg ikke mer! Jeg tar hånden din og fører den inn under skjørtekanten, og du skyver trusa mi til side. Jeg er våt og klar, og jeg ser at du blir tent av å knulle meg med en finger, to fingre...Inn og ut, inn og ut, mens tommelen masserer klitoris, deilig! Jeg kommer nesten, og tar bort hånden din. Vil ikke bli ferdig helt enda! Vi kysser, og du ber meg ta på deg. Jeg knepper opp buksesmekken din og kjenner at kuken din er stor og hard.. Mmmmmm! Jeg ser deg inn i øynene, ber taust om tillatelse... Du legger en hånd bak nakken min og fører meg ned.. Jeg er så kåt at jeg tenker ikke på at noen kan se oss, men smaker forsiktig på den deilige kuken din. Lar tungen gli over hodet mens jeg sakte lar en hånd gli over skaftet.. Du vil ha mer, og dytter meg lenger ned. Jeg tar hele deg i munnen og suger deg, forsiktig først, men snart kan jeg ikke få nok! Jeg hører du stønner, og blir enda mer opphisset.. Jeg heiser skjørtet ørlite opp og setter meg overskrevs på fanget ditt, med ryggen mot deg. Jeg er så våt at du glir rett inn, og hendene dine finner veien inn under toppen. Du masserer brystvortene mine mens jeg rir deg, og jeg tar på meg selv. Jeg stønner så høyt at noen snur seg... Men det er for sent, jeg kommer i en deilig orgasme...! Du klarer å holde igjen, men ikke lenge... Raskt setter jeg meg på huk foran deg og suger deg til du kommer. Jeg kjenner du rykker til, og sæden din fyller munnen min...mmmmmmmm... Vi drar hjem og fortsetter der;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå