Gå til innhold

Herregud, jeg blir oppgitt, ang flytte med typen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han bor i UK, og jeg har bestemt meg for å flyte dit, søke jobb ( har bodd der tidligere). Nå har jeg og typen snakket lenge om å flytte ut sammen i august, og jeg må si opp barnehagen her osv. Begynne å forberede barnet mitt til å bo der, så nå har han mistet jobben og leter etter ny jobb og plutslig nå sier han det er best å vente til oktober, for han vet ikke i hvilken by han får jobb osv.

Jeg synes det er litt skitsnakk, vi kan jo bare bestemme oss for å bo i en by og han få seg jobb der.. Jeg er sååå irrritert, har gledet meg til dette lenge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har nok dessverre rett og slett fått kalde føtter.

Skrevet

Tror du det..? Han sier jo vi skal flytte sammen i oktober osv? ellers kan han komme og bo hos meg 2 uker så hjem osv

Skrevet

Jeg har mulighe til å flytte til en annen by, og da sier han at det er nærmere enn norge ihvertfall, men da betyr de ikke vi vil bo sammen, og han vil komme på besøk osv, men det blir ikke det samme, og om barnet begynner på førskole der betyr det at h*n må gå der i et år... så da kan vi like godt gjøre det slutt om vi ikke kan bo sammen, for jeg vet hvordan det går til seg..

Skrevet

Jeg har mulighe til å flytte til en annen by, og da sier han at det er nærmere enn norge ihvertfall, men da betyr de ikke vi vil bo sammen, og han vil komme på besøk osv, men det blir ikke det samme, og om barnet begynner på førskole der betyr det at h*n må gå der i et år... så da kan vi like godt gjøre det slutt om vi ikke kan bo sammen, for jeg vet hvordan det går til seg..

Skrevet

Stor fare for at han er i ferd med å "liste" seg sakte, men sikkert ut av forholdet ja.

Skrevet

Han sier han elsker meg og vil få dette til å fungere, og at vi kan spare penger til å kjøpe hus sammen ??????

Er dette tomme løfter

Skrevet

Sannsynligvis er det tomme løfter. Han har nok, som de andre her sier, fått kalde føtter.

Du må forberede deg på et liv uten ham og gå videre med det

Skrevet

Herregud:(

Skal jeg gjøre det slutt med ham før han gjør det slutt med meg da?

Skrevet

veldig rart igår ville han betale for brysttoperasjonene mine osv,, skjønner meg ikke på dette

Skrevet

Ikke jeg heller, for nå tror jeg at du bare troller:-)

Skrevet

nei jeg er 100% seriøs :(

Han ville betale for mine nye brystimplanter, som jeg har hatt lyst på lenge, og jeg skrev et innlegg om det igår, synes det var snillt av ham, og det er penger han har på sparekontoen sin.

Så sier han vi må være fornuftig, han skal sette opp en bedrift og må spare masse penger, og jeg har mulighet til å bo gratis i en leilighet i en by noen timer unna ham.

Samtidig er hn på jobbjakt nå, han var ansatt i en firma men mistet stillingen sin forrige måned, og vet ikke hvilken by han skal flytte til enda.

Jeg sier jeg må vite det i august, for barnet skal begynne på førskole og jeg kan ikke drive på å flytte rundt til nye byer hele tiden, med tanke på barnet..

Og han sier jeg bør bo i den gratise leiligheten,for det er ikke riktig jeg skal legge ut alt for oss to.. :/

Jeg vet ikke hva som skjer her, jeg sa til ham nå jeg måtte ha tid til å tenke over dette.. for jeg orker ikke avstand

Skrevet

Hmm,, høres vasnklig ut!?

Skrevet

Jeg tror han elsker deg jeg, kanskje dere kan prøve å finne en løsning på dette?

Skrevet

Jeg skjønner egentlig at han vil vente litt nå jeg da.

Han har mistet jobben og må søke jobb. Dersom dere ikke flytter helt enda har han større frihet til å søke jobb andre steder. dersom dere flytter nå blir han tvunget til å søke et bestemt sted og da kan det være vanskeligere å få seg jobb!

Tror han elsker deg jeg og bare vil ha den økonomiske biten i orden før dere flytter til han. Lykke til :-)

Skrevet

takk..

Håper det.. tenker vi får lage en avtale om det skal funke, feks han skulle komme til meg hver 2 uke...

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅ

typen min ringte meg, han skjønte jeg ble lei meg, så sa han t han ville vi skulle flytte sammen og at han bre stresser over økonomien, men det er meg han vil være sammen med og at vi skal prøve å få det til å funke...

SÅÅÅÅ GLAD:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...