minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 har i dag vært hos JM på kontroll, å hun sjekka modning.. har da 2 cm, å er myk. tør jeg håpe på fødsel de nærmeste dagene ?
T#3 Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 håper ikke du blir skuffet når jeg sier at det kan alikevel ta tid... Det er ingen fasit på det, og når startskuddet går (og hvorfor akkurat da) vet man ikke... Har spurt hull i hodet på fødselslegen på overtidskontrollen i dag, og han sa at selv om man er moden aldri så mye, så kan det gå tid... Er selv helt umoden (41+3 i dag), men kan alikevel føde i morgen. Kroppen er rar:) Men lykke til, du vet jo aldri, kanskje det blir fødsel snart!
Mamman til kasper og Elise Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Jeg har også vært hos jm idag...1 cm åpning og moden:O) Men hun sa at man kan gå med 1-2 cm lenge:/ Jeg er nok like skuffa som deg, men vi kan jo håpe på at det skjer snart da...og hun sa at sex kan hjelpe:O) Så bare og hoppe til køys:O)
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2010 såpass.. har en sambo som nekter å hoppe til køys.. han er livredd for å skade komlå inni der... *snufs* så får nok bare vente da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå