jentelykke + guttelykke Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Har du vært der på sommeren med små barn? Har selv en datter på to år. Hva er deres erfaringer?
jentelykke + guttelykke Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 21. juni 2010 ingen? Noen som skal dit med små barn i sommer, da?
Gjest Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Vi reiser ned dit førstkommende mandag med ei datter på 2 år:) Veldig fint klima, ikke for varmt for de små
Gjest Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Jeg har vært masse på Gran Canaria og GC i juli er ikke noe annet enn drit varmt!! Finn skygge og smør dere godt:) Var på GC i oktober med min sønn på da ett år. Da var det helt perfekt der. Deilig og varmt på dagen og litt kjøligere på kvelden. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå