dete Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Jeg og mannen min er nylig separert. Vi har fire barn som bor like mye hos hver av oss. Enkelte dager klarer jeg ikke å se at framtiden kan føre noe positivt med seg. Vi kommer sikkert ikke til å finne tilbake til hverandre og jeg kommer til å bli en inntørka gammel singel resten av livet.... ;-) Derfor trenger jeg å høre historier med lykkelig slutt. Ble dere sammen igjen?? Eller fant du tilslutt drømmemannen?? Trenger å vite at det finnes håp.... :-)
blomstre Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Så leit. Separasjon og ev skillsmisse er tøfft å gå igjennom. Men jeg kjenner en solskinnshistorie for ei med 4 barn som ble separart ja. De ble ikke sammen igjen, men ila separasjonstiden så traff hun igjen sin store ungdommsforelskelse som da var nyskilt og hadde 2 barn - nå har det vært de to i 5-6 år. Det finnes alltid håp! Klem
dete Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2010 Du har nok rett i det. Men det er vanskelig å se når alt står på som værst... :-)
Mammaen til Isak Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Det er alltid vanskelig å se at ting vil bli bedre når man er som lengst nede! Men- det finnes menn der ute for deg! Det er jeg helt sikker på. Jeg var igjennom en tøft brudd da min sønn blei født, og eksen fant ut at han ikke ville mer. Jeg var aleine noen år, og den første tida så var det bare tungt. Men etterhvert fant jeg ut at jeg måtte ta noen valg, skulle jeg gå der å håpe på at det blei oss igjen, skulle jeg bære nag, være bitter og sur, eller skulle jeg ta meg selv i nakken og få noen ut av livet mitt? Jeg valgte det siste, og jeg angrer ikke en dag! For snart 4 år siden traff jeg han jeg i dag bor sammen med. Og jeg kunne absolutt ikke hatt det bedre! Man må velge, noen ganger er det tøft og være så hard mot seg selv. Men det kommer ikke noe godt ut av å sitte på ei tue og sture! Kom deg ut! Pynt deg, gå på jentekveld med venninner, reis bort en helg, gå ut på byen og spis god mat, drikk kald hvitvin i sommersola,se en god film, gå tur,les bøker som gir deg noe (positivitet), vær sammen med mennesker som gjør deg glad! Nyt sommern som singel i stedet for å se på det som negativt at du er aleine! En dag dukker det opp en ny mann i ditt liv, om det er i kassakøen på nærbutikken, ute på cafe, via venner, jobb, internett osv- uansett, så er'n der ute et sted!! ;o) Jeg ønsker deg hell og lykke , og en knakende fin sommer! ;o)
dete Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2010 Tusen takk Mammaen til Isak! Det var fine ord. Tar de til meg og klamrer meg til håpet med nebb og klør... :-) God sommer til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå