Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Jeg regner egentlig med at ddet er helt normalt, men spør her likevell om noen opplever det samme.. Mini er 6 mnd nå.Hvis han ser noe han vil ha eller blir ivrig på noe vis, puster han skikkelig raskt. Inn og ut kjempefort ca 6 ganger.... OGså etter bading og på stellebordet f.eks... Av og til gjør han det flere ganger etter hverandre.. Høres nesten ut som han hyperventilerer... Noen tanker?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Hvis du er usikker, så tar du kontakt med helsesøster eller lege!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Tusen takk for nyttig svar! Det hadde jeg jo ikke tenkt på selv
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #6 Skrevet 22. juni 2010 Det med å puste raskt når de er ivrige høres ganske så normalt ut i mine ører. Snuppa mi gjør også det, rynker gjerne på nesen og kommer med en morsom grimase samtidig. Men om det kommer sånn helt av seg selv, dvs at det ikke virker som om sønnen din styrer dette selv, ville jeg snakket med noen om det. Kan jo være astma/allergi. Men vanskelig å si når man ikke har sett/hørt det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå