Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Føler meg helt dårlig nå, ante ikke at vi var i slekt :S Dette er jo rimelig nær slekt også?! Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg nå!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 man kan jo gifte seg med søskenbarn hehe!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Tremenningene mine har jeg overhodet ikke oversikt over, og det har vel ikke så mange andre heller, ihvertfall ikke om antallet overstiger 150, som i mitt tilfelle. Vet bare om et par stk. Vil ikke kjent igjen alle søskenbarna engang, om jeg møtte dem på gata (aldersforskjell på 40 år mellom det yngste og det eldste).
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Tremenning er ingenting å få fletta over! Hehe.. Ikke at jeg har gjort det, men har dårlig kontakt med slekt utover næreste familie, og kunne fort gått i ei sånn felle! Jaja.. Børst det av deg og glem det så godt du kan!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Tremenninger er da ikke så galt?? Til og med ikke søskenbarn er forbuden frukt.. selv om jeg synes det er rart...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 Hadde det vært broren din hadde det vært et problem, men tremenninger er ikke nært i det hele tatt. Lange tradisjoner på ekteskap mellom søskenbarn her i landet. Kong Olav og kona var f.eks søskenbarn, det samme var foreldrene til Olav, Maud og Haakon...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #7 Skrevet 21. juni 2010 Takk for svar dere! Ja jeg vet at man kan gifte seg med søskenbarna sine, men hallo Jeg fant da ut dette i går kveld, men han aner jo fortsatt ingenting!!! Og han vil treffes igjen.. Vet ikke om jeg skal le eller grine jeg!!! Skal så klart fortelle han at vi er i slekt, og har jo ikke tenkt å fortsette noe med han, men det blir kanskje litt dumt å slenge inn en melding på telefonen hans om dette..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #8 Skrevet 21. juni 2010 uff,da hadde eg og blitt dårlig,men det er pga eg kjenner en god del av tremenningene mine og alle bor her som eg bor.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #9 Skrevet 21. juni 2010 syntes ikke det er noe å få panikk over.. ingenting ekkelt med det;)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #10 Skrevet 21. juni 2010 Ja?? ogsåå?? Jai har gifta mai med min fetter , ikke problem!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #11 Skrevet 21. juni 2010 Okei, har fått roet meg litt nå Hadde seriøse tanker om å rømme landet eller noe i går når jeg fant det ut!! Men dere sier det ikke er noen krise å rote med en tremenning, men for å sitte det litt på spissen, hva med å faktisk bli sammen med en da??
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #13 Skrevet 21. juni 2010 Jeg har så mange tremenninger at jeg har slett ikke oversikt. Vet om et par som er tremenninger, de er gift.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #14 Skrevet 21. juni 2010 Slapp av, jeg har rota med søskenbarnet mitt, 100% seriøst, du har ingenting å hyle over;))
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #15 Skrevet 21. juni 2010 Hva skulle problemet med det være? Jeg kjenner noen som er gift med søskenbarnet sitt. Kav norske er de også.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #16 Skrevet 21. juni 2010 Seriøst? hehe.. Gruer meg til å fortelle han at vi er i slekt da, han kommer sikkert til å daue han også.. Faen altså, han er jo skamflott å se på, og så kan jeg ikke få han hi
Godtegrisen Skrevet 21. juni 2010 #17 Skrevet 21. juni 2010 Hei. Tror du kan slappe helt av. Mine foreldre er tremenninger. Det har gått helt bra.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #18 Skrevet 21. juni 2010 Ikke la det med at dere er i slekt stoppe deg i å innlede et forhold dersom det er det du egentlig vil!! Men du bør jo fortelle han om det da itilfelle han har mye imot det. Her jeg bor har vi faktisk en lege som nekter å behandle folk som røyker, men gifte seg med sitt søskenbarn, ja det kunne han!! Hehe da kan det jo ikke være så galt :-)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #19 Skrevet 21. juni 2010 haha, litt av en lege tror det blir til at vi slutter å rote egentlig spørs hva han sier, men regner med han er enig...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #20 Skrevet 21. juni 2010 Det er mange som er gift og har barn med tremeninger. Så bare fortell han det, er jo ikke sikkert han syns det er rart?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #21 Skrevet 21. juni 2010 Ser at det er mange her som syns dette er helt greit, men jeg syns det er for nært og at det er ekkelt. En oppdretter hadde aldri parret så nære "slektninger".. (ja, jeg vet det er dyr og ja, jeg vet at det ikke er snakk om barn her). Tenk at besteforelderene deres er søsken... Ser man det på den måter, blir det straks litt mer ekkelt, spør du meg...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #22 Skrevet 21. juni 2010 æsj, fy så ekkelt.. kunne like gjerne vært fetteren
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #24 Skrevet 21. juni 2010 Ikke noe problem det da, foreldrene mine er tremenninger. Vi er tre søsken, og ingen har da tatt noe skade av det. Vi har en stor familie, og fant faktisk ut for noen få år siden (lenge etter at vi barna kom til) at de var i slekt. Lenge leve slektsforskning.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #25 Skrevet 22. juni 2010 Jeg har barn med min tremenning, og jeg visste om det hele veien. Kjenner andre som også har barn med tremenninga si og faktisk også søskenbarn som er gift og har barn:) Først da blir det rart! Slapp av du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå