Gå til innhold

Noen som er sammen med en mann som er litt "frekk" ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt sammen med en heerlig fyr, problemet er bare at han avogtil kan være naturlig frekk av seg, og han er en dominerende type. Han har vært sjef for flere firma og sier det selv at han bare er sånn, han står sterkt for sine meninger og avogtil kan han være litt sånn småfrekk men mener ikke å være det..

Men på andre siden er han veldig snill, omtenksom og blir aldri sint osv:-)

Bare lurer på hvordan jeg holder ut med den andre siden hans..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på hvilken måte kan han være frekk? Gi eksempler?

Nei, tror heller det er jeg som er litt "frekk" i vårt forhold. Da mener jeg at frekk betyr å komme med litt frekke kommentarer innimellom med glimt i øyet, men som det alltid ligger en viss sannhet bak... Jeg mener ikke å være ekkel på noen måte, men bruker det nok ubevisst som en måte å få ut frustrasjoner i forholdet vårt på. Mannen min takler det fint i gode perioder, men når vi er slitne begge to, kommer jeg gjerne med flere kommentarer, og han begynner å ta seg nær av dem. Jeg vet det er en uvane, men vanskelig å gjøre noe med. Det er som en ventil hos meg :P

Jeg tror du må kjenne på deg selv om du holder ut med den siden hans, og det må jo være lov å si ifra når/hvis han sier noe som sårer deg. Jeg er veldig rask å legge meg flat når jeg går for langt,,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...