Juli.mamma til 4. Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Hei dere som skal ha planlagt ks Får dere bare tildelt en dato? Velger dere selv? Er det evt så mange dager fra termin mm?
2 småtroll+lille minitroll Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Hei! Fikk tildelt dato da jeg var på ks-samtale i uke 32. Da ringte fødselslegen opp på fødeavdelingen og bestilte dag til meg mens jeg satt der. Vanligste er og få ks 14-5 dager før termin. Sikkert litt forskjellig fra sykehus til sykehus. Jeg fikk 12 dager før på Ullevål.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Jeg fikk datoen samme dag som jeg var på ks samtale (i min uke 29) Gynekologen hadde ei bok foran seg, spurte hvordan jeg hadde født i forhold til temin før, og så fant vi en dato sammen, ei uke før termin (bruker visst å ta 10 dager før, men da hadde da falt på ei helg, og det unngår dem med planlagte ks) Jeg skal til Drammen
Siamese Hellhound Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Vi fikk tildelt dato - skal i overimorgen! De sa at det var vanlig å velge en dato 10-14 dager før termin. Men hvis det er mange hastekeisersnitt den dagen, så må vi reise hjem og vente til dagen etter...
Juli.mamma til 4. Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2010 Takker:) Jeg skal til UL og samtale med lege til fredag. Om bebien fremdeles er i sete vurderer jeg Ks om jeg får lov..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå