Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Alle eksamener er bestårr, så nå er jeg endelig ferdig utdannet 5 år med slit, hvorav ett gikk med på permisjon pga fødsel Har jaggu vært effektiv! I en alder av 24 år, har jeg et 4 årig utdannelse på høgskolenivå, en sønn på 2 år og forloved som er god som gull WATCH OUT WORLD, HERE I COME!!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Å hjepes, så mye skrivefeil Beklager alle sammen, er bare så giret at jeg glemmer å tenke på hvor fingrene raser avgårde på tastaturet:p HI
tre ønsker fler Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Godt jobbet!! Lyke til med lærergjerningen, du hhar mye kjekt i vente.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 takk alle sammen Ja hadde jeg nå bare fått jobb nå så Vil inn i PPT, BUP eller barnevernet, men tror alle disse ønsker at jeg har litt erfaring innen skoleverket først. Bor jo i den byen jeg utdannet meg, og der er det nok lærere og for lite jobb Får vurdere å flytte på meg etterhvert, og i mellomtiden jobber jeg innen atferdsvansker i eldreomsorgen
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #7 Skrevet 21. juni 2010 Om du ønsker de jobbene du skisserer, hvorfor tok du da lærerutdanning? Eller misforsto jeg? Er det ikke allmennlærerutdanning du har tatt?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #8 Skrevet 21. juni 2010 huff da! En helt vanlig utdanning, på normert tid... hipp hurra....
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #9 Skrevet 21. juni 2010 jeg ville kun bli lærer når jeg starten utdannelsen min, men etter et år med permisjon så begynte jeg å lure litt om det var det eneste jeg ønsket. Så jeg tok flerkulturell ped og spes. ped slik at jeg kan jobbe med barn og unge som har vansker, siden dette ble veldig interresant for meg Men ja, jeg burde gått barn og ungdom på vidregående og vidreutdannet meg innen dette:p Hehe, jeg går bare inn bakdøre jeg, flust med lærere innen BUP og PPT, og mange i barnevernet som tidligere ar jobbet i BUP og PPT Og ja, jeg er lærer:) HI
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #10 Skrevet 21. juni 2010 grinete eller 12:23?? Jeg synes faktisk det er flott at jeg har en god utdannelse jeg, og at jeg fått det til samtidig som jeg har blitt førstegangsmor. Mulig du mener jeg ikke burde juble med mindre jeg hadde tatt legeutdannelse på 3 år og fått fire unger på samme tid, men jeg er stolt av meg selv:D HI
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #11 Skrevet 21. juni 2010 Så bra!!! Gratulerer så mye, kos deg med utdannelsen din, høres ut som du brenner, og det er en fantastisk god start!!!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #12 Skrevet 21. juni 2010 Gratulerer. Sitter og søker og håper på intervjuer selv. Er ikke lett å få en fot innenfor her heller. Bor også på et sted med lærerutdanning, og lærermangelen merker vi ikke så mye til her.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #14 Skrevet 21. juni 2010 En helt vanlig utdanning på et år mer enn normert tid faktisk...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #15 Skrevet 21. juni 2010 13:19: Sur du også?? Grunnen til at det tok 5 år, er at jeg var hjemme med et barn som måtte til legen en gang i uka de første 5 mndr, deretter opereres og inn på jevnlige kontroller minst en gang i mnd. Hadde rett og slett ikke tid til skole, rent fysisk. Er du grinete av en spesiell grunn, eller bare generellt negativ og sur? HI
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #16 Skrevet 21. juni 2010 Livet er helig! God sommer, nyt den første av mange gode laaaange sommerferier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 21. juni 2010 #17 Skrevet 21. juni 2010 yey! Grattis! Er det ikke rart og fint vel? Hilsen også nyutdannet adjunkt (Og jeg brukte 7 år )
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #18 Skrevet 22. juni 2010 Takk Jorunn :)Grattis til deg også!! Ja det er litt rart, er bare vant med å gå på skole jeg, har gjort det sammenhengende i 17 år:p Men nå er jeg klar for å jobbe hardt og tjene penger Har jo bare jobbet ved siden av skolen og sommerjobber hele mitt liv, blir rart å skulle ha en jobb som hovedsyssel, ikke bare som noe ved siden av XD Og hvor lang tid en bruker er irrelevant, så lenge man blir ferdig HI
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #19 Skrevet 22. juni 2010 Gratulerer å mye! NYT dagen og følelsen! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå