MammatilNathaniel<3 Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 har termin idag, og da jegnettopp var på do og tørket meg var papiret fullt av klart, litt seigt slim... Ja, sorry detaljer... Har alltid vært plaget med utflod så veit godt åssen det ser ut.. I tillegg er vel også mannens sæd mer hvitaktig og "tynnere".. Har hatt masse mensmurringer og kynnere de siste dagene, men ikke noe som er vondt ennå. Kan dette være den berømte slimproppen?!
<3Minesmå<3 Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Jeg hadde akkurat samme her i mårest! Til meg var det en mer gele/slim-lignende klump, men uten noen form for blod i den. Jeg er sikker på at det var slimproppen!! det må det jo være? Er så sikker nå at jeg faktisk sitter her å inbiller meg at jeg begynner og få vondt nederst i magen og ryggen.. LITT FØDEKLAR her! hehe
MammatilNathaniel<3 Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2010 haha ja, var akkurat slik! gele-slimete men ikke noe blod! haha, kjenner meg såå igjen, sitter her og kjennet etter om det skjer noe.. må jo være slimproppen dette? og er ikke det første tegnet? blir spennende å se utover dagen! lykke til!
<3Minesmå<3 Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Jo, det skal jo være det Når har du termin? Nå ble jeg skikkelig spent! Leste om det på nett nå og der sto det at etter slimproppen var gått, så var det vanlig at fødselen startet etter 1-7 dager!! Så da kan det skje når som helst Ja, det blir spennende å se! Masse lykke til du også
MammatilNathaniel<3 Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2010 har termin idag;) 1-7 dager ja.. huff, da kan det jo ennå gå laaang tid:/ er såå utålmodig altså! når har du termin?
<3Minesmå<3 Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 Ja, men har tro på at det skjer før det jeg ja! :-) Har du kjent noen andre tegn da? Jeg hadde skikkelig kraftige kynnere i går kveld og i dag har magen vært veldig hard hele tia.. Kjenner at det presser godt nedi der også, så jeg håper,håper,håper hehe. Jeg har termin i mårra jeg da! Så han kan bare komme!!
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 21. juni 2010 #7 Skrevet 21. juni 2010 Jeg også lurer fælt på denne slimproppen. Jeg fikk noe slimlignende på papiret for en ukes tid siden, men det så mere ut som ei snørrklyse egentlig , gulgrønn og ikke så stor.... Hmm
MammatilNathaniel<3 Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2010 det er akkurat slik jeg har det å! hadde masse kraftige kynnere i hele går, og har komemt og gått i perioder før det, og idag er magen til tider veldig hard. har hatt bra nedpress den siste tida, også idag, og jeg kjenner mensmurringer... men de har liksom vært noen dager nå, så håper det tar seg opp i dag:D
MammatilNathaniel<3 Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2010 hmm, jeg vet ikke... gulgrønn? hmm... tror slimproppen skal være helt klar el sånn litt rosa-aktig hvis det er litt blod i den?
<3Minesmå<3 Skrevet 21. juni 2010 #10 Skrevet 21. juni 2010 Jeg har troen på at vi føder snart jeg, "Nathaniel i magen*FØDEKLAR*<3" :D Masse lykke til!
MammatilNathaniel<3 Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 21. juni 2010 ja, jeg håper og tror det jeg å! men har ikke merket noe mer ennå da.. bortsett fra mer slim da jeg var på do i stad.. noe nytt hos deg?
<3Minesmå<3 Skrevet 21. juni 2010 #12 Skrevet 21. juni 2010 ikke noe annet enn at magen fortsatt er veldig hard, vært det i hele dag! kjenner det presser nedover ja, men det har det egentlig gjort noen uker nå Så jeg vet ikke jeg nei Han venter kanskje til i natt når jeg endelig har sovna, luringen Vet du hva det blir?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. juni 2010 #13 Skrevet 21. juni 2010 Iiih, spennende! Skjer det noe?
MammatilNathaniel<3 Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #14 Skrevet 21. juni 2010 samme her.. vært ute å gått meg en tur og hatt endel kraftige kynnere nå i kveld, og fortsatt det samme nedpresset. ja, de venter vel til vi endelig har sovnet;) haha... får se om du fortsatt er her imorra da:) ja, vi får en liten prins:D
MammatilNathaniel<3 Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #15 Skrevet 21. juni 2010 skjer ikke mye ennå.. venter og venter:)
<3Minesmå<3 Skrevet 21. juni 2010 #16 Skrevet 21. juni 2010 Ja, blir spennende å se om vi er her i mårra eller om prinsene våre bestemmer seg for å lage liv i natt ;-) Jeg stopper han ikke om han bestemmer seg for det hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå