GogJSpentNå Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Tenkte jeg kunne ordne denne. Har ventet siden 7 Juni på at den skulle dokke opp men kom jo aldrig..
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Jippii! Hehe..koselig med lange sykluser ja...aldri en ikm-tråd når tanta kommer! Hehehe! Kjekt du lagde en til oss! Ikm 16. Juli. Gifter oss den 17'de!!! Så nå får jeg jammen bare bli gravid, for jeg vil IKKE HA tanta der når jeg skal gifte meg altså!!! Ikke søren!!
Satya Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Flott med liste! Skal gire litt ned og prøve å ikke tenke så mye på babyprosjektet i sommer, men det er greit å ha fellesskapet her inne i ryggen uansett. Nå tenker jeg mest på ferie, bare den uka her igjen, så er det tre uker fri. Deeeilig! Så flott med sommerbryllup, da, skal krysse alt jeg har for at du slipper tanta som bryllupsgjest!
GogJSpentNå Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2010 Vi skal og gire ned i sommer og bare kose oss. Håper det gjør susen.. Å lykke til med bryllup og i bryllup..
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 Jaja! Da nærmer det seg el-tider, jenter!! Hvordan står det til? Jeg er spent som ei vegglus.. Er så redd for at kroppen skal klikke igjen, men på en annen side, så gjør det ikke noe om det skulle bli rar nå...så slipper jeg mensen på bryllupsdagen min! Hehe.. Nei...får bare knagge i vei, til tross for at jeg opprinnelig sa at det ikke ble noe denne måneden p.g.a. bryllup...men..mensen.. Nei, pokker da! Hehe. Stå på jenter!! Denne gangen er det vår tur!!!
GogJSpentNå Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2010 Jeg tenkte jeg skulle kartlegge litt det med eggløsning så jeg begynnte å teste på søndagen og har testet hver dag siden. Vet jeg har lange sykluser men tenkte jeg skulle begynne å teste sån som man skulle ha testet hvis man har normal syklus.. Bare for å vite litt hva som fåregår.. Har testet positiv hver dag siden søndag, så tror problemet med mine lage sykluser er at jeg har eggløsning som normalt bare at egget ikke slipper taket hvis dere skjønner hva jeg mener.. Det ligger bare der å lurer til det til slutt slipper taket 28 dager inn i ny periode. Å TR kommer 14 dager eter d.. Dette er da bare min teori men skal se om det stemmer. Skal teste nå helt frem til negativ test. Så tror min eggløsning er ca.mandag 5.Juli. Så får vi se om jeg har rett da..
Satya Skrevet 25. juni 2010 #7 Skrevet 25. juni 2010 EL på dag 28! Snakker om lang ventetid... jeg har vanligvis rundt dag 15-16, og regner med at det er i begynnelsen av neste uke. IKM 15-16 dager etter det. Sprøtt hvor ulike syklusene kan være. Jeg har med selvsyn sett at det er EL på gang, var hos gyn i går for å sjekke situasjonen med noen lumske muskelknuter som ligger på lur. De hadde IKKE vokst, heldigvis, men grunnen til mine økte blødninger er trolig en polypp i livmor. Skal inn til hysteroskopi (!) i august og fjerne uvesenet, men fikk beskjed om å fortsette å prøve fram til det. Uansett, så egget på ultralyden, det var gøy å få konkrete bevis på at det egga finnes og at de kommer til tida. Så det blir vel litt ekstra insats i helga, selv om vi har bestemt oss for å ta det litt kult i sommer. Håper dere andre finner deres egg!
GogJSpentNå Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 25. juni 2010 Tror vi er mange som tenker d ---2pp---
Gjest Skrevet 27. juni 2010 #10 Skrevet 27. juni 2010 Så fint du har ordna ein tråd for oss Julia_håper på spire:)! Har IKM 18.juli, og skal enten ha besøk eller reise på besøk rundt dei tider, og sidan eg pleier å blir så møkk dårleg(!!!) i forbindelse med TR, så vil eg GJERNE slippe! Ekstra ille er det 2.kvar gong, og sidan det ikkje var så ille sist, så blir det nok ei fæla smerte nestegong. Har EL 4.juli trur eg, og den dagen reiser eg vekk ei veke. Så håpar å få sagt "hade" på ein grundig måte før eg reiser;) Hadde vore toppers! Får ikkje sett min kjære før rett før eg reiser (har ikkje sett han sidan sist helg, pga jobb), så håpar at det blir eksta effekt frå hans side;) (sist graviditet var resultat av å møtast igjen, etter ein juleferie på kvar si side av landet..då klarte ikkje ein gong p-pillane å forhindre det, så er jo håp;)) Det hadde i allefall vore beste bursdagsgåva, dersom eg skulle bli gravid no:) (har bursdag i starten av neste periode). Har de andre prøvd lenge? Og tvitvi til oss alle!
☆ønsker_atpåklatten☆ fødeklar Skrevet 27. juni 2010 #11 Skrevet 27. juni 2010 Melder meg inn her jeg da. Forventet EL var torsdag forrige uke, men den lar vente på seg. Har derimot fått veldig gode tegn på at den er rett rundt hjørnet (EL slim i bøtter og spann). Den må bare komme snart for verken mannen eller jeg orker stort mer Lykke til - til alle!
Emelina Skrevet 29. juni 2010 #12 Skrevet 29. juni 2010 Henger meg på her jeg. Fikk positiv el test på søndag, så hadde el mandag på dag 10..... Vet ikke helt om jeg tror på at el kom så tidlig, men må jo bare gå ut i fra det.... Har tatt dobbel pergo denne pp, så krysser fingrene for at det blir spire denne pp IKM er 12. juli. Lykke til alle sammen!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 29. juni 2010 #13 Skrevet 29. juni 2010 Melder meg inn her jeg og, koselig å ha en tråd å høre til ) Småtroll: Høres kjent ut! Jenta vår ble til etter at gubben hadde vært på firmatur hele den fruktbare perioden, kom hjem etter at EL var over. Det funket fett!! Hahaha.. Lykke til!! Vi tar ting veldig rolig denne pp. Ikke temping og testing, er til og med tom for eltester, men gidder ikke kjøpe nye! Haha, latskapen lenge leve.. Jeg hadde selv trua på forrige pp eller denne pp, så vi får se.. Har også blitt spådd inne på spå-forumet, og to stk tror jeg kan være gravid nå, eller i absolutt nærmeste fremtid!! Åååå, så spennende!! ) Hadde antagelig EL i går, eller kanskje i dag? Sånn ca, ihvertfall. EL slim, og det er jo ett sikkert tegn Temper de morgenen jeg våkner tidlig. Men sover snuppa lenge så kan det være ) Deilig med en sånn pp også, selv om vi "bare" har prøvd 6 pp denne gangen.. Forrige runde var vi godt over 14. Tror det klaffet i 15. eller 16. pp jeg. Så vi får se ) Ferien og late dager skal nyyytes ihvertfall!! )
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 30. juni 2010 #14 Skrevet 30. juni 2010 Ser ikke ut som om jeg trenger å være redd mensen på bryllupsdagen akkurat...har en bad feeling. Altfor lave temper....de skal ikke være så lave.. Og ingen el-test som er i nærheten av å bli positiv engang...æsj.
Gjest Skrevet 30. juni 2010 #15 Skrevet 30. juni 2010 MajjaMedEn+ØnskeOmSpire: "Har også blitt spådd inne på spå-forumet, og to stk tror jeg kan være gravid nå, eller i absolutt nærmeste fremtid!! Åååå, så spennende!! )" Var sjølv spådd, for TR var så sein sist gang, så lurte på om eg var gravid (kun neg.testar såklart). Dette var svaret eg fikk: "får opp at du ikke er det,men du er veldig nærme,innen aug" Håpar det stemmer;) Det stemte jo at eg ikkje var gravid (fikk TR nokre dagar etter svaret på innlegget kom). Ekstra spennande blir det i tida framover i allefall! Har aldri blitt spådd før, men håpar det stemmer på oss begg;)
GogJSpentNå Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #16 Skrevet 30. juni 2010 Så spennende.. Tror jeg må bli spåd jeg og..
mamajuol Skrevet 30. juni 2010 #17 Skrevet 30. juni 2010 hei slenger meg på her. føles ut som en evighet til ikm som er ca 18. er i 8 pp nå. så håpet er stort.
Carina har to små gull Skrevet 1. juli 2010 #18 Skrevet 1. juli 2010 Da kommer jeg inn hit... litt lenger syklus denne pp... Har positiv el test for tredje dagen på rad og håper egget slipper snart. Selv om jeg ikke prøver nå er det spennende å se hvor lang LF min er og syntes det triveldig å ha en tråd å følge Jeg krysser fingrene for dere alle sammen )
Carina har to små gull Skrevet 2. juli 2010 #19 Skrevet 2. juli 2010 Endelig ble testen negativ igjen og ventinga kan begynne. Fikk prøvesvarene fra noen gen prøver vi tok i november og alle de var fine så nå har vi fått fullt grønt signal for prøvinga videre.
Gjest Skrevet 2. juli 2010 #20 Skrevet 2. juli 2010 No har min kjære vore her to nette, for så å reise vidare for ei tid. EL er forventa i starten av neste veke, og vi var litt uforsiktige denne gongen og. Men eg håpar i grunnen ikkje at det skjedde noke (er offisielt sett ikkje prøverar endå, men neste frå syklus;). Min kjære har nemleg lyst at vi skal vente til min bursdag, som er nokre dagar før NESTE EL. Så sånn sett passar det fint å begynne då. Men babysjuke meg håpar jo forsåvidt at ting skal skje NO. Men den fornuftige delen av meg vil gjerne vente til min kjære er heilt einig i nr.2. Det er jo ikkje så lenge igjen no:) *gwah!* Frustrerande følelseskrangel inni meg no:P Men sjangsen er liten for at noke skjedde no. Ditta vart rotete, men måtte få ut litt tankar;) Får krysse fingrar og tær for dokke andre som håpar på spire denne perioden!
ønskerbaby2011 Skrevet 5. juli 2010 #21 Skrevet 5. juli 2010 Då va eg komt t den 9 pp. tenkte på at hadde d klaffa på fyste forsøk hadde eg sotte me ein baby nå! håpe d klaffe denna mnd:) har ganske dårlig tolmodighet siden eg mysta mine tvillingjenter i fortidligfødsel i oktober.. Men har blitt gravid før så må vel klara d igjen, har nå o begynt me akupuntur å fotsoneterapi, så hape d kan hjelpa Lykke t alle samen håpa uke 28 blir ei kjekke veka for mongen!
Bringebærmamma 160611 Skrevet 7. juli 2010 #22 Skrevet 7. juli 2010 Hei på dere ;-) Slenger meg med her. Jeg har sterkt mistanke om at EL var søndagen (temp hadde steget tirsdags morgen). EL kom plutselig og "brutalt" denne gang. Hadde ikke ventet EL før rundt torsdag denne uka, så da blir det en kort syklus, på bare 23 dager, denne gang. Vi hadde heldigvis sex mandagen så da er det en liten muligheten for klaff tilstede. Håpe håpe!!! Jeg har lagt alle remedier som bidronninggle og wild yam på hylla, følte for å la kroppen styre alt selv denne pp. Kanskje derfor også EL kom tidlig? Det eneste som er helt sikkert er at syklusene har vært ulike hver gang etter MA'en, og at jeg ikke har kjent at jeg har hatt EL de to siste pp. Noe som for øvrig og er veldig ulikt meg. Ja, ja krysser nå alle fingre for at vi får klaff. Nå er det ett år siden vi startet prøvingen. Hadde jeg vist da alt vi skulle gjennom dette året hadde jeg kanskje revudert tanken om et barn til, hvem? Uansett, lykke til alle sammen!! Håper på stor babybom mars 2011 ;-D
Bringebærmamma 160611 Skrevet 7. juli 2010 #23 Skrevet 7. juli 2010 Mente selfølgelig at temp hadde steget mandags morgen.........
Bringebærmamma 160611 Skrevet 7. juli 2010 #24 Skrevet 7. juli 2010 .......og at vi hadde hatt sex søndagen........... he he .-)
mamajuol Skrevet 7. juli 2010 #25 Skrevet 7. juli 2010 Lykke til til deg bringebærmamma håper på det beste for oss alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå