<3Minesmå<3 Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Kanskje litt ekkelt.. Men det kom en liten gele/slim-lignende klump i sta når jeg skulle tørke meg etter jeg tissa. Dette må vel være slimproppen? Det var ikke noe blod i den, men jeg har hørt det ikke trenger å være det.
Hvn Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Det var sannsynligvis slimproppen ja. Min gikk også sånn. Men min kom ut flere ganger. Hvor langt er du på vei?
seecret Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Så spennende da Min gikk på en onsdag, og jeg fikk sønnen min to dager etter Er terminen rett rundt hjørnet?
nick_331741 Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Har termin på torsdag, og oppdaget at slimproppen gikk i dag tidlig Lik beskivelse som du har! Dette er min tredje barn, og har ikke sett det så "klart" før. Lykke til, til oss begge. Lykke
<3Minesmå<3 Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2010 Jeg har termin i morgen! Så da kanskje jeg kan være heldig og få på den store dagen??:-) Har time til jordmor også i morgen, så er veldig spent på hva hun tror kommer til å skje! Hvis det ikke skjer noe i natt da :D:D Gleder meg såå mye!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå