Gå til innhold

Blir gal!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode søvn-tips? 8mnd og nekter og ta lur på dagen, overtrøtt og max sutrete.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta han med på kjøretur eller trilletur... Legg deg sammen med han og syng rolige sanger... bær litt rundt på han til han roer seg... osv... I en overgangsfase har vi alle gjort mye rart,.. Ikke vær redd for å "skjemme han bort". Hvis du bærer rundt på en han en liten periode nå og dermed får han til å sove, kan du trappe ned på bæringen etterhvert. Alt er bedre enn at han ikke sover i det hele tatt...

Selv har jeg veldig god erfaring med å ta med meg min lille ut i bilen for å kjøre på tur. Da sovner han ganske raskt.. Han tvinges til å sitte i ro med seler og kjenner dermed på trøttheten som han fortrenger når han turner rundt her overtrøtt... Jeg har også båret myyye på han, selv om han er en tung jævel (12kg), og vi har trillet mye, ute når det er fint vær, og inne, gjerne over dørterskelen, når det regner.

Bare prøv alt mulig forskjellig!

Lykke til:.)

Skrevet

Ååååå, kjenner meg så igjen her.. Bare hyling og skriking hvis jeg prøver på legge. Samme på kvelden for tiden så jeg er gåen! Hjelper ikke å bysse/ligge sammen med/ kose og stryke/ gi flaske eller noe!! Må det være sånn??

Skrevet

Bra det ikke bare er meg som går igjennom det her, nå har jeg gått en times tur, og nå sover han endelig.

Håper han sover litt mer enn 10min.

HI.

Skrevet

Har du forsøkt støvsuger trikset? Sette på støvsugeren når hxn skal sove, veldig ofte har dette en søvndyssende effekt på barn. Har ikke erfaring med det selv, men hørt om andre dette har fungert på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...