strikkemor til 2... Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 noen som vil dele sine resultater? hvor lenge har du holdt på? når merket du noe resultat? hvor mye vektnedgang? eller hvor mange cm? er veldig spent på når jeg skal merke noen endring?!?
Gjest thricane Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 jeg har trent i to uker, ca 10 ganger. har gått opp i vekt.....1,5 kg. nå tar jeg proteinshake etter hver trening, så er nok ikke fett jeg har fått på vekta. magen er mer markert og jeg merker at kroppen er strekere og jeg har mye bedre holdning. har antydning til de øverste magemusklene og er i ferd med å få en v fasong på magen. føler meg i mye bedre form allerede, så kommer til å kjøre på denne treningen selv når jeg er ferdig med 30 dager. er mye sterkere i beina og armene også.
strikkemor til 2... Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2010 ingen flere? selv har jeg også trent i 2uker uten noe særlig resultat! merker jo at jeg er sterkere i armer og bein, og at jeg får magemuskler. men jeg har forsatt en god bilring utenpå disse mgemusklene, som jeg gjerne vil ha mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå