Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Det knytter seg i brystet,jeg blir kvalm og nervøs. Sånn har jeg hatt det i snart 6 mnd,og det blir ikke bedre! Tvinger meg selv ut hver dag,og når jeg kommer hjem så gråter jeg og er helt utslitt. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Snakk med fastlegen din om henvisning til poliklinikk for angstlidelser, eller psykolog med ekspertise på kognitiv terapi. Du har sosialangst, og jo før det behandles - jo bedre.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Skaff hjelp, snakk med fastlegen og be om henvisning til psykolog. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Men er det da slikt at jeg må begynne med medisiner mon tro? Nå tar jeg meg ofte en øl for å roe nervene før jeg går ut døra. HI
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Du må i alle fall ikke ta en øl for å roe nervene. Det er den sikre vei mot alkoholisme. Har du barn du tar vare på? Du vil i samarbeid med en psykolog finne ut hva som er best for deg. Hvis du er i en veldig dårlig periode, kan det være aktuelt å gi deg noen beroligende i kombinasjon med samtaleterapi. Det er veldig viktig å ikke godta en resept fra legen uten å bli satt i kontakt med en psykolog. Medisin demper frykten, men løser ikke problemet. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå