Gå til innhold

plutselig energi kick!

Anbefalte innlegg

Skrevet

lenge siden jeg har hatt så mye energi som jeg har i dag gitt. fått gjort mer på 3 timer enn jeg har fått gjort på fler uker:) strålende fornøyd.

andre me unormalt mye energi om dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12 dager igjen til termin, skal flytte ut av leiligheta våres til onsdag, så e kan godt få låne litt av din.

Min e ikke tilstede.

Arbeidslyst kom til meg, her skal du finne ro å hvile.

Skrevet

Samme her! Det er deilig å føle at jeg har litt energi og at jeg klarer å utnytte den. Har vært plaget med BL og det har satt en stopper for en del, men nå har jeg kommet meg litt. I dag har jeg høsta og renset rabarbraen. Nå skal jeg ut og handle fersken så jeg får kokt dette sammen. Nydelig til sommerpai! :) må ha litt slik klar i frysen når babyen kommer. :)

Men jeg har hørt at det kan være et fortegn til fødsel at man de siste dagene får ekstra energi.... -men nå, 4 dager på overtid, er jeg symptomjeger også da! :)

Skrevet

Samme her. Termin om 2 dager, og den siste uka har jeg gjort masse, tenk om jeg kunne hatt slik energi ellers! Vasket, ryddet, gått gjennom masse gamle papirer, fått ting ned i kjelleren som har stått og "sett på meg" i et halvt år, pusset vinduer, bakt kake og cookies (og jeg som nesten aldri baker!), går meg en tur, invitert venninner på lunsj...

Men det må vel ha litt sammenheng med at man nå har litt "kniven på strupen" mht termin, "det jeg ikke får gjort nå, får jeg ikke gjort" liksom? God følelse uansett!

Skrevet

Åh! Har hørt om dette fenomenet!! :-D

Jeg blir håpefull hver gang jeg leser et slikt innlegg, og håper energien kommer til meg snart.

Den burde jo det, nå som jeg har tre uker igjen?

Heldige, dere :-)

Skrevet

hehe virkelig deilig er det:) her er det 11 dager igjen til termin, og energien kom som lyn fra klar himmel:)

fått gjort utrolig mye i dag. og enda er det energi igjen! eneste som krangler litt er føtter og rygg:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...