moota m storebror&lillebror Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Jeg vet ikke helt hva som er vanlig her. Der som vi bodde før møttes alle på ettermiddagen/kvelden og grillet. Barna lekte og hadde rebus-løp og vi hadde bål litt utpå kvelden. Her vet jeg ikke om noen ting.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Tror nok det er vanlig på hele vestlandet. Spør naboen :-)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Stort arrangement her vi bor. Organisert av Lions, med bål, leker, salg av pølser, is og brus. Gleder oss!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2010 Ja det kan jeg gjøre =D Spurte han som bor oppe, men han visste ikke noe. Er så gøy for barna hvis det er noe. Og for å vise at vi engasjerer oss litt.
Gjest Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Ikke her...var et par ganger da jeg var mindre at kommunen lagde stort bål og fest på stranden, men etter at en brant seg noe fryktelig i det de skulle tenne bålet, ble det en rask stopper for det. Så her bare feirer vi sammen med venner, og et lite bål i vannkanten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå