Gå til innhold

Endelig fått keisersnitt dato.


aknd

Anbefalte innlegg

Så var siste bit på plass, keisersnittet er satt til 30. Aug, 10 dager før termin. Og plutselig begynte jeg å tenke på alt som jeg kanskje skulle begynt å ordne, har utsatt alt så lenge det ikke var bestemt noen dato. Men fant ut : hva har man mann og eldre barn til ? Jo shopping hehe , så jeg skal kose meg, slappe av og sende de ut på handel etterhvert som jeg kommer på hva vi må ha. Ikke noe stress her i gården nei :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oiiioiiioiii:D Spennende å ha fått datoen da!!:) Hehe, ja de kan brukes til shopping:p Lykke til fremover!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får du keisersnitt? Gruer meg så til fødsel.Hatt to kompliserte fødsler med mange kompliksjoner og skader.

Misunner deg litt for å ha en dato og gå etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mamma til Alex og Lucas. Viste seg etter en grundig undersøkelse at jeg har så store skader fra fødsel i 1995 at hverken Haugesund Sykehus eller Haukeland sykehus turde å la meg føde på vanlig måte. Så når begge sykehusene sa nei , så måtte vi bare godta det. :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk selv store skader etter begge fødslene,så gruer meg veldig. Må føde på haukeland uansett pga alle komplikasjonene. Legen nekter å la meg føde annet sted. Jeg vil ikke på haukeland pga var de som gjorde alle feilene de to forrige gangene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg hadde gått i dialog med sykehuset jeg da , for å sammen bli enige på forhånd om hvordan ting skal gjøres slik at du får en god avsluttning på svangerskapet .-)) Stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...