Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så var siste bit på plass, keisersnittet er satt til 30. Aug, 10 dager før termin. Og plutselig begynte jeg å tenke på alt som jeg kanskje skulle begynt å ordne, har utsatt alt så lenge det ikke var bestemt noen dato. Men fant ut : hva har man mann og eldre barn til ? Jo shopping hehe , så jeg skal kose meg, slappe av og sende de ut på handel etterhvert som jeg kommer på hva vi må ha. Ikke noe stress her i gården nei :-))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142005616-endelig-f%C3%A5tt-keisersnitt-dato/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Mamma til Alex og Lucas. Viste seg etter en grundig undersøkelse at jeg har så store skader fra fødsel i 1995 at hverken Haugesund Sykehus eller Haukeland sykehus turde å la meg føde på vanlig måte. Så når begge sykehusene sa nei , så måtte vi bare godta det. :-))

fikk selv store skader etter begge fødslene,så gruer meg veldig. Må føde på haukeland uansett pga alle komplikasjonene. Legen nekter å la meg føde annet sted. Jeg vil ikke på haukeland pga var de som gjorde alle feilene de to forrige gangene

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...