Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Treåringen har delt broderlig med lillebroren sin. Baby får bare morsmelk, men satt og gliste med muffinssmuler rundt munnen. Det er nok ikke mange smulene som har passert, men kan det være farlig, tror dere???
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Er ikke farlig, men seff ikke å anbefale å fortsette med
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Neida det er ikke farlig. Han kan jo få litt problemer med magen da han ikke er vandt med fast føde,men det er jo forbigående. Snille storebroren da,hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå