mastermind Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 når mistet dere? Er 7+4 nå, og alt for mange rundt meg har hatt ma, sa, dødfødsler, igangsatt etter ordinær UL pga feil osv. Blir nervøs av slikt. Og ang ma, hvordan oppdager man det?
Med Søtepi i magen;-) Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Jeg har hatt en seinabort i uke 20 pga alvorlige missdannelser. Det vart opp daga på ordinær ul. Etter det har jeg hatt to MA. En i uke 9 og en i uke 10. På den ene kom det bitte litt blod, snakk om 2-3 dråper. Reiste da på Ul, og fikk bekreftet MA. På den andre vart det oppdaget kun fordi jeg hadde tidlig kontroll pga tidligere episoder. No er jeg 31+1 i dag;-) Så no føler jeg meg ganske trygg på at det skal gå bra denne gangen. Ikke gå og tenk på ting som kan gå gale. Du kan ikke gjøre noe fra eller til uansett. Men det går forhåpentligvis bra for deg;-) Lykke til!!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Har 3 SA bak meg. Henholdsvis i uke 6 og 5 og 11. Men har etter dette fått ei jente og venter nå en gutt
Tøvsjura Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Jeg mistet i min 12.uke - begynte med brunlig/rødt utflod og absolutt ingen smerter. Blødningene ga seg ila noen få timer for så å komme tilbake igjen litt og litt (snakk om små dråper gammelt blod). Spiren vår hadde gått til grunne veldig tidlig i sv.skapet, men kroppen hadde ikke klart å ordne opp på egen hånd. Dette er 3 uker siden, har sluttet å blø og er allerede i gang med prøvingen igjen. Har to barn fra før og aldri opplevd dette før inntil nå nylig.
Dette er lykken på jord! Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Fy flate, nå ble jeg engstelig!!! Jeg er 9+2 og trodde vel egentlig at alt var i skjønnste orden og at etter uke 8 så er det mye tryggere. Grøss og gru!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå