Gå til innhold

?!Hjelp... ferie??!!? tips og råd mottas med takk!!................

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

håper noen har noen tips og råd til en familie på 5,

3 barn på 8, 11 og 13 og 2 voksne selvfølgelig..

bor 2 timer unna kristiansand...

jeg hater bilferie, kjøre i mange herrens timer, men noen timer er da ok, så er det reisemålet, dere som har barn, hvor har dere reist , ??

og reiser dere bare på ferie tilegnet barna?(en plass dere ikke har lyst til å reise selv), er det egoistisk? å bare reise en plass hvor alle vil ha glede av det ? eller er det liksom kun pga barna at man reiser på barneferie? ( har ikke råd til å reise på ferie 2 ganger...

håper noen tar seg tid til å svare...............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kristiansand og dyreparken da? Det blir vel ikke ferie på oss voksne om barna ikke har noe å finne på? Vi skal til Fredrikstad besøke slekt,badeliv,svenskehandel og allsang på grensen. Det er ferie for oss;-) bare 5 uker igjen....... Gleder oss

Skrevet

Vi skal til Tyrkia (bamseklubb, bading, sklier osv for barna) og sol og sommer for oss :) Vi liker oss der og det er masse for barn og gjøre.

Skal også en helg til dyreparken i juli, en dag i parken og en dag i vannlandet som åpner nå til helga, den turen blir kun for barnet. Gjerne en tur over til Danmark med båten når vi er der :)

Skrevet

jeg er fra kr.sand , så er liksom ikke noe ferie det, reise snaue 2 timer og ligge på hotell i hjembyen ? hehe nei, men dyreparken er moro ja.. men som ferie blir det nok ikke. tenkte oss litt lengre vekk da, .... noen som foreslo gårdsferie(sånn for barn, bo i stabbur etc, men det frister ærlig talt ikke meg i det hele tatt, selv om barna vill eha likt det, iallefall de 2 største, ) andre som har tips ?

Skrevet

og syden blir det nok ikke heller midt på sommeren, det tas heller i vintermndene....

Skrevet

Hmm, ikke syden, ikke dyreparken, ikke lang biltur.

Da vet ikke jeg, de fleste gjør vel slike ting på sommeren.

Hva med camping/teltur på nærmeste campingplass, båten over til Danmark, ta en tur i legoland? Det liker jo de fleste barn:)

Skrevet

leie en hytte i skjærgården ?

bondegårdsferie i stokke ?

legoland ?

skagen ?

kongeparken ?

byferie i paris ?

eller disneyland paris ?

legoland i tyskland ?

europapark i tyskland ?

campingplass i hardanger ?

byferie i bergen, norges fineste by ? :-D

campe i hagen ?

invitere familie på besøk ?

Skrevet

I fjord var vi på campingtur til Ørebro i Sverige. Vi låg på en kjempeflott campingplass som heter Gustavsvik. Der var det mange kjekke aktiviteter og det var og et badeannlegg med stort badeland både inne og ute. Vi koste oss veldig både store og små

Skrevet

takk for mange tips :-) flere ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...