Gå til innhold

skatteoppgjøret


Anbefalte innlegg

Skrevet

på selvangivelsen min sto det at jeg skulle få igjen ca 7 tusen kr. men det sto også at jeg var i skatteklasse 1. jeg er alene mor til en gutt på ett år, som er født i april 2009. da skal jeg være i skatteklasse 2. jeg endra selvangivelsen og sendte den inn. men har enda ikke fått noe svar. er det noen her inne som vet hvor mye man kan få igjen når man er alenemor? ei venninne av meg sier at det er no regler på det der. jeg er helt ny på detta, så hvis noen vet så svar gjerne :) jeg kunne så klart ha ringt skattekontoret å hørt eller bare venta til penga kommer, men jeg er så nyskjerrig og vil se om noen her inne vet det først :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ha skatte klasse 2 for hele 2009, mener jeg.

 

Jeg fikk ca 5000 i baksmell, endra over til skatteklasse 2, og vil nå få ca 5000 tilbake. Regner jeg med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...