Gjest Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Hei alle kloke damer. Vi venter nummer 2 når eldstemann er 26 måneder. Vi diskuterer frem og tilbake om vi kommer til å ha behov for søskenvogn til våre to små.. Noen som har barn med den aldersforskjellen som vil dele erfaringer med oss?
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Vi har akkurat 26mnd mellom våre to og vi har en TFK søskenvogn. Vi hadde helt sikkert greid oss uten, men jeg er glad for at vi har den og bruker den mye. Vi liker og gå mye lange turer og vi synes det er deilig å slippe å dra med to vogner. Ville eldste gå så var det en til å ta vogna og den andre passet henne. Veldig kjekt også når jeg har hatt begge alene hjemme. I tillegg så synes datteren min at det er stor stas og sitte ved siden av lillebror og det er deilif for oss å kunne "plassere" henne innimellom.
Gjest Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Takk for svar Det er det jeg også tenker, lettere å "holde styr" på eldste om man skal på tur med begge to alene for eksempel. Og eldste er jo ikke så stor, så han kan nok bli sliten hvis vi skal gå litt langt
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Ja, det er det vi tenkte også. Hun er forsåvidt flink til å gå, men kan fort bli distrahert og man skal beregne god tid:) Også blir hun fort sliten hvis man skal gå langt. Man får kjøpt mange billige greie søskenvogner og hvis du ser at behovet ikke er der så kan den sikkert selges igjen. Vi hadde forøvrig søskenbrett også. Det fungerte greit sånn til og fra på korte turer, men ellers har vi brukt søskenvogna hvis vi skal gå ett stykke.
Gjest Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Tusen takk for svar og gode tips Blir nok søskenvogn på oss Må bare få overbevist min bedre halvdel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå