Gå til innhold

RapidLash

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neon her som vet hvordan jag kan få tak i den UTEN og måtte reise til amerika? ELler til ENgland (slippes der om 9 dager?)

Vet det er Boots (ja Boots apotek osv) som skal selge den i England, noen med "Inside info" fra Boots her i Norge, om den kommer hit? Jeg vil, jeg vil, jeg vil PRØVE den..

Har så sparsom brynvekst at når jeg napper et hår så blir jeg hårløs noen flekker..Samtidig som jeg MÅ ta det da brynet er så inni granskauen bredt fra det øverste hårstrå til det nederste, om dere skjønner hva jeg mener, men mellom de to hårstråene er det en cm eller noe...Og vippene er helt lyse, korte og det er opperom mellom de noen steder..Har prøvd "alt", bortsett fra extension, som jeg fant alt for dyrt...Evt om jeg skal gifte meg eller noe, kan jeg koste på det en gang....Men refilling etterhvert koster jo skjorta....Men denne "rapidlash" viser jo superresultat.......På noen iallefall..

Men selges ikke i Norge..Og kan ikke få kjøpt fra Amzone, eller produsentens hjemmeside.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men man får ikke sendt til Norge..Eller?

Skrevet

Tør jeg handle på e-bay? ER det ikke private selgere? ELler betaler jeg til e-bay som en vanlig "nettbutikk" og får sendt varen normalt?

Fra den andre adressen (drugstore) din kom det shippingcost på 403 kroner, samt taxes eller hva det var på 115 kroner...SÅ totalprisen ble 783 kroner..På en vare som kostet 265!!!!! Det blir IKKE akutelt:o)

Men er det trygt og handle fra e-bay???Jeg må by innen 20 minutter nå...

Skrevet

Joda, de sender til norge :o)

Jeg har handlet litt på ebay før, har vært fornøyd hver gang. Hvis u ser nedover listen ser du flere annonser for rapid lash, trenger ikke stresse med auksjoner :o)

Skrevet

Ok. Da "MÅ" jeg prøve..Hi.hi..Kanskje får jeg det dådyrblikket jeg ønsker:O) He-he..Men Amazone.com levere også til norge, men ikke dette produktet..Vil e-bay "Omgåes" de bestemmelsene amazone rammes av?

Skrevet

Aner ikke :-/ Får håpe det. Hvis ike vil du vel få beskjed om det litt uti bestillingsprosessen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...