Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 ...og jeg kjeder meg ihjel allerede! hahah. Har bare vandret rundt i huset fram og tilbake, ikke noe på tv, ingenting å gjøre. 19 dager igjen til terminen. Tror alt i dette huset kommer til å bli vasket flere ganger før da.
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Akkurat like langt som meg du da! Har vært sm noen uker, og merkelig nok.. nå som permen har begynt hadde det vært deilig med noen dager på jobb! Er hjemme med 3 barn, så det er likevel ingen ferie (alle er små..).. Er også blitt ganske kvalm igjen, og formen er vel såpass ustabil, at det ikke hadde vært noen drøm for arbeidsgiver å ha meg der... hehe Huff, er så spent på når disse riene skal komme..
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2010 Skjønner hva du mener, går og faktisk gleder meg til datteren min på 4 skal ha ferie fra barnehagen om to uker. Går selv og venter på riene, har blitt lurt et par ganger av vonde kynnere. OG har aldri i livet vært så opptatt av det å gå og "sjekke" på do. Er det mulig at en kan bli sååå opphengt i det å håpe på å finne noe ekkelt i trusene sine? Like skuffet hver gang haha. Tror jeg skal vaske gulvene idag og kanskje noen gardiner.. God bedring! Håper at kvalmen gir seg - det er ikke behagelig!
vbu Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Dere kan komme og vaske hos meg også hvis det blir for rent hjemme hos dere . Gleder meg veldig til å gå ut i permisjon siden jeg har blitt et vrak av bekkenløsning, søvnløshet og kynnere. Ingenting blir gjort hjemme siden jeg bruker opp alt av energi på jobben. Nyt gode været fremover, lag/planlegg et fotoalbum, les en god bok, gå på Panduro og finn et hobby projekt. Kos dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå