Gå til innhold

Permisjon - dag 1...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og jeg kjeder meg ihjel allerede! hahah. Har bare vandret rundt i huset fram og tilbake, ikke noe på tv, ingenting å gjøre.

19 dager igjen til terminen. Tror alt i dette huset kommer til å bli vasket flere ganger før da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat like langt som meg du da! :) Har vært sm noen uker, og merkelig nok.. nå som permen har begynt hadde det vært deilig med noen dager på jobb! Er hjemme med 3 barn, så det er likevel ingen ferie (alle er små..).. Er også blitt ganske kvalm igjen, og formen er vel såpass ustabil, at det ikke hadde vært noen drøm for arbeidsgiver å ha meg der... hehe

Huff, er så spent på når disse riene skal komme..

Skrevet

Skjønner hva du mener, går og faktisk gleder meg til datteren min på 4 skal ha ferie fra barnehagen om to uker.

Går selv og venter på riene, har blitt lurt et par ganger av vonde kynnere. OG har aldri i livet vært så opptatt av det å gå og "sjekke" på do. Er det mulig at en kan bli sååå opphengt i det å håpe på å finne noe ekkelt i trusene sine? Like skuffet hver gang haha.

Tror jeg skal vaske gulvene idag og kanskje noen gardiner..

God bedring! Håper at kvalmen gir seg - det er ikke behagelig!

Skrevet

Dere kan komme og vaske hos meg også hvis det blir for rent hjemme hos dere ;) .

Gleder meg veldig til å gå ut i permisjon siden jeg har blitt et vrak av bekkenløsning, søvnløshet og kynnere. Ingenting blir gjort hjemme siden jeg bruker opp alt av energi på jobben.

Nyt gode været fremover, lag/planlegg et fotoalbum, les en god bok, gå på Panduro og finn et hobby projekt. Kos dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...