lille_trille venter nr 3 Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Hva skal til for at de stripper egentlig? Da tenker jeg mest på ifh til modning og sånn. Kan man bli strippa selv om man er umoden? Og med lang livmorhals? Har blitt strippa en gang før men da var utgangspunkte helt annerledes, 3cm åpning og veldig tøylig... Jeg kan vel håpe
Dragen... Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Det jeg tror er at desverre får de ikke strippet hvis du ikke er moden.... Sist ble jeg strippet, da hadde jeg bare et bittelite hull men det var helt mykt der nede. Tror det må til at man er det...... Hehe er du lei? skjønner det i såfall godt! Jeg tror jeg klikker hvis jeg må gå over selv.....mer bekymret for det enn KS jeg............. Lykke til !
lille_trille venter nr 3 Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2010 Men en ting.. Hvordan går det ann å være umoden med lang livmorhals, samtidig som jeg har 2cm åpning. Det sa nemlig jordmord om meg i forrige uke.. Jeg skjønner ingenting...
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Vi som er flergangsfødende har som regel kortere livmorhals og åpning fra tiligere sv.skap fortalte min jordmor meg... Jeg håper bare at fødselen min går fort! Gruer meg litt til smertene... Men det går vell greit! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå