Gå til innhold

SKAL man ha kynnere???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 37+1 idag, har ikke hatt en eneste kynner hittil. Hører om folk som har hatt det fra uke 20 liksom, så man begynner jo å lure. Har kjent det har strammet seg øverst i magen da, men har regnet med at det bare har vært vesla som har vært spinnvill inni der...

Får man kynnere på slutten uansett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strammingen er sannsynligvis kynnere. Man har dem alltid, men ikke søle som kjenner dem særlig. Det er livmora som trener seg til riene :) Når livmora blir større, kjenner man dem bedre.

Skrevet

Blir livmora særlig større nå da?

 

HI

Skrevet

Jeg kjente aldri noe til kynnere i mitt første svangerskap. Jeg tror kanskje jeg kjenner de nå, men er faktisk ikke helt sikker.....Har lest at hele magen skal bli stram, men her er det kanskje 1/3 av magen som blir stram i ny og ne.

 

Og du har helt rett i at livmoren din ikke blir større nå.

Skrevet

Nei. Mente sånn generelt, at det er derfor folk ikke kjenner dem i begynnelsen, men etterhvert, men at de er der hele tida.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...