Gå til innhold

Dager igjen mandag 21 juni!

Anbefalte innlegg

Skrevet

12 dager igjen for min del!!!

Kan ikke vente!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er:-)

30 dager her, 1mnd igjen:-)

Skrevet

19 veldig lange dager!

Gleder meg og er ekstremt utålmodig!!

Skrevet

30 dager og 34 år idag!!

Skrevet

15 dager igjen her :-) Gratulerer med dagen, Katta - samboeren min har også bursdag i dag :-)

Skrevet

I dag har jeg 40 dager igjen! :-) Gruegleder meg.

Føles omtrent som det var i går jeg hadde 100 dager igjen.

Skrevet

22 laaaaaange dager med like lange netter... åååh, som det skal bli godt å bli ferdig!

Skrevet

25 dager igjen. :-o

Skrevet

28 dager igjen..

Skrevet

30 dager igjen her, kommet inn på det fine nyoppussa soverommet så nå er jeg klar:)

Skrevet

3 dager til igangsetting :)

Skrevet

9 dager igjen!

Har Doula-svigermor i nærheten, så jeg tenker å få hun til å sette meg igang i en av de nærmeste dagene :)

Skrevet

- 2 kom nå lille venn!!!

Skrevet

6 dager igjen og skikkelig lei. Masse menssmerter, stikking bekkenløsning og annet gøy. Vil bli ferdig NÅ!

Skrevet

10 dager. Jeg og bf har veddet om når den kommer, og han tror den kommer i morgen. Jeg har tippet 27. juni (menstermin). Ingen av oss tror den kommer etter termin, og det er kanskje ikke så lurt. Kan bli lange dager hvis jeg går over :-)

Skrevet

Oi! Henger laaaaaangt etter ;) 83 dager igjen :) Så da blir det vel 43 dager til høygravid da... ;) Bare for å ha noe å telle ned til som er littebittegrann nærmere :)

Skrevet

fire dager på overtid.... Virker ikke som om det kommer til å skje noe her med det første...

Katta; gratulerer med dagen!

Skrevet

Berre 13 dager til termin og to dager til pappen komme heim=)

Skrevet

0 dager igjen. Termin i dag, men det ser ikke ut som om han kommer med det første.. Ingen tegn til at noe er på gang.. Vil så gjerne hilse på han snart!!

Skrevet

12 dager igjen. Kan godt ta sin tid, jeg koser meg i sommervarmen. Late dager, må nyte det mens man kan.

Skrevet

Akkurat 50 dager igjen til termin, mens jeg har 43 til ks :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...