Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Gikk å la meg med mannen min i 11 tiden, trøtt som en dupp! Men hadde utrolig mye murringer, jeg trodde jeg skulle bli gal! Å vesla var så aktiv, noe hun ellers ikke pleier å være når vi legger oss... Hun har romstrert i magen i HELE natt! Har knapt sovet 2-3 timer! Å disse murringene ble ikke akkurat bedre, det murret å strammet, det sparket og rullet, jeg var oppe på do flere ganger, jeg var tørst og sulten, svimmel å trøtt... Å når en endelig har sovnet, så ringer vekkerklokken til mann min, å nå sitter jeg her da! Han har heller ikke sovet særlig godt i natt! Er det noen som husker hvordan den lille i magen var i tiden før fødsel? 22 dager igjen til mensterminen, å jeg er dritlei... Vil at hun skal finne veien ut NÅ, selv om hun kan være ei uke til... Flere som har det sånn?
lille_trille venter nr 3 Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Jøss, akkurat som jeg skulle ha sagt det sjøl. Var også kjempetrøtt men har vært oppe på do hver 20min. Og murring men også veldig rastløs kropp. Og mye hikking som jeg kjenner helt ned ved åpninga (føles hvertfall sånn). Nå er jeg bare kvalm og svimmel. Sovnet mellom fire og halv fem, men så ringte klokka til mannen min ti på seks. Og når eldste gutten sto opp rett etterpå så gadd jeg ikke prøve å sove mer. Så nå sitter jeg her med to stk. gutter som vil spise hjemme i stede for barnehage. Men skal inn til fødepol. i dag, går dit to ganger i uka. Jeg skal spørre om de kan tøye meg idag. Skal uansett settes igang på torsdag, men nå klare jeg ikke mer. Har hatt det slik hele helgen og jeg begynner å bli veldig sliten... Jeg forstår veldig godt at du er lei! Får håpe at du slipper gå alt for lenge slik, for dette tar på veldig. Ikke bare fysisk men metalt. Og det er ikke godt å starte en fødselsprosses men lav energi Lykke til
assisi Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Forstår deg godt! Har en uke til termin og har deler av helgen hatt det sånn. Babyen er til tider veldig urolig og jeg har maserier/kynnere eller hva det nå er. Det er vel tegn på modning, så sånn sett bra.. Men det er slitsomt å ikke få nok søvn! Lykke til uansett.
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2010 Godt å høre at det ikker bare meg da! Selv om jeg har 3 uker igjen! ) Hun kan godt komme nå altså hehe... Ringte mannen min, han kjører varebil, så jeg skal være med han på jobb idag... Orker ikke å sitter her alene idag, selv om jeg er trøtt! Så kan jeg heller prøve å sove godt i natt... ) Vi hadde sex igår morrest, så jeg tenker kanskje det kan være noe med modning å gjøre ja... Det er jo BRA! Skal inn på vekstkontroll i morgen, da ser de vell om det er skjedd noe med livmortappen tenker jeg... Håper iallefall det... Må ha lykke til dere også! Er spennende tider dette her )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå