Hikken Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 *danser hula på bordet* Eller... Dvs., JEG våkna 06.10, men faren for at hun hadde vært oppe i noen minutter lenger er der altså. Samboern hadde nemlig glemt igjen en skål med noen biter smågodt i sofaen før han la seg og fimle-dvden lå på tv-bordet. Da vi kom ut til henne i stua ti over seks satt hun smørblid i sofaen med "duna" si over føttene, hadde skrudd på laptopen, putta fimlene inn i playstationen og tømt skålen og satt der og ba pent om mer sik (som betyr kjeks). Så selv om dagen hennes startet med speilegg fra haribo startet den i hvertfall ikke før fem over seks, og DET er noe å juble for i kvart over fire-heimen!
Gulosten™ Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Hahaha! Fantastisk. Klarte å drøye helt til halv 7 i dag vi!!
Villa Perlesukker Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Her våknet store deler av flokken 5.30 Jeg sitter og skriver i søvne her og gruer meg til denne dagen i dg huff og huff...heldigvis er det pent vær og tror jeg at jeg beveger meg mot ei strand i dag og slumrer litt mens flokken leker
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Så deilig da! Håper det fortsetter
petite fleur Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 Urokråka våknet 05.50, og jeg så sist på klokka 04.30 før jeg endelig sovnet. Har altså sovet en drøy time....hurra.
Hikken Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2010 Oi, stakkars deg :-( Har levd i koma i en uke nå, så kjenner følelsen :-/ Håper du liker kaffe!!
Hikken Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2010 Og så høygravid ja.. Du har virkelig min dypeste medfølelse!
petite fleur Skrevet 21. juni 2010 #9 Skrevet 21. juni 2010 All medfølelse mottas med takk! :-) Kaffe = halsbrann, men ting kunne vært verre - jeg får jo gå å legge meg så snart jeg har dyttet samboer og sønn ut av døra :-) Jeg jobber med saken......
Snakkelittmeddeg Skrevet 21. juni 2010 #10 Skrevet 21. juni 2010 Jeg må bare si at det er håp om at de sover lengre etterhvert Mini her fant ut etter 2 år at man faktisk kan sove hele natten og frem til syv ) Men, de to siste dagene har han slått litt på stortrommen I går våknet han 05.15 kom inn til meg og vi sov til 10! I dag våknet han 04.15 og vi sov til halv ti Det er deilig at det kan være sånne dager innimellom og. Det er ikke hverdagskost, så nyter det
Hikken Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 21. juni 2010 Ja, jeg har et håp om at noe sånt skal skje her også ) Hun er to år nå, men skulle det ikke skje i løpet av det første er det jo ikke såååå lenge til ungdomsskolealder.. Da ligger de vel til tolv?
Snakkelittmeddeg Skrevet 21. juni 2010 #12 Skrevet 21. juni 2010 hehe ja da må du dra de ut av sengen Eldste på 8 kan sove til elleve om hun ikke blir vekket av lillebror Hun har fått sovehjerte mitt heldigvis Vet ikke om du har prøvd det, men jeg merker at når han har lagt seg tidligere så sover han lengre om morningene, og når han blir lagt senere enn halv åtte våkner han tidligere..
Hikken Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #13 Skrevet 21. juni 2010 I know, vi har klart å finne det gylne tidspunktet her som er halv sju-sju. Er hun i seng mye etter det står hun opp helt mongistidlig og legger hun seg for tidlig blir hun liggende i senga i timesvis og skravle før hun sovner.
Snakkelittmeddeg Skrevet 21. juni 2010 #14 Skrevet 21. juni 2010 hehe mongistidlig faktisk Får håper hun snur hun og snart.. Grusomt å våkne før fuglene fiser og få en sur og mindre opplagt unge ila dagen :s Sover hun på dagen?? Mini sover bedre om natten nå når han har sluttet med dagsovingen. Om han får så mye som 5 min har jeg det gående til 22-22.30 :s Spesielt etter han har vært hos faren ^^ Tror han gjør det med vilje hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå