Gå til innhold

Fastlege på studenthelsetjenesten i Oslo (Uio)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem velger jeg? Har ikke peiling, så det blir fort helt random dette her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte helsetjenesten påBlindern i hele studieløpet mitt så jeg kjenner dem godt. hadde Birgit Dahl-Jørgensen som fastlege i mange år. Hun er hyggelig, effektiv og grundig. Vi ble liksom ganske godt kjent i løpet av denne perioden, fulgte meg gjennom to svangerskap osv, og jeg kan anbefale henne. Det eneste lille minuset m henne er at man kan merke at hun er litt vel effektiv i blant, hun prater veldig fort og gjør ting raskt (men grundig)- for å holde tidsskjemaet. Man føler litt at hun stresser på noen ganger for at timeplanen ikke skal sprekke

I perioder da hun var permitert, brukte jeg Grete Maria Anderesen. Hun er litt eldre og superhyggelig. Hun tar seg alltid veeeeeldig god tid til pasienten, småsludrer litt og viser ingen tegn til stress.. dette resulterte i at hun tilnærmet alltid var etter skjemaet sitt.

Som leger er de nok like dyktige. Så da spørs det, om du vil ha en hyggelig men effektiv lege som alltid holder skjemaet (nesten) eller en hyggelig, rolig lege som alltid er forsinket ;)

Skrevet

Jeg hadde også Birgit Dahl-Jørgensen da jeg gikk med førstemann. Hun er effektiv, ja, men hun svarte alltid grundig på alle spørsmål. Og jeg følte meg veldgi trygg med henne som fastlege da jeg gikk gravid. Hun var også veldig opptatt av å inkludere mannen min (bf) når han var med på kontroll.

Har ikke hatt noen andre der, men jeg kan anbefale henne. Er ikke lenger student, derfor går jeg ikke til henne lenger nå. Skulle i grunnen gjerne fortsatt med henne :-)

Skrevet

Jeg hadde Kathleen (Henriksen?) mens jeg gikk gravid - og var strålende fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...