Gå til innhold

Når babyen er ute skal jeg.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

....... kle meg litt som dette igjen:) Endelig!!

hehe.. jada.. lov å drømme!!!! Drit fin kjole ikke sant???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Mangler det noe her??

Skrevet

wow.. den var whitetrash den.. sorry!

Skrevet

Ja, den var ganske "blond" og horete dessverre.

Skrevet

Haha, whitetrash faktisk...si meg hva som var whitetrash med den, må da kun være dama som er inni.... Bortsett fra at jeg hater gull var det da ingenting galt med kjolen...ikke var den WOOOOOW erre'muli!!?? og ikke var den stunning heller...normal svart kjole med gull på liksom....

Skrevet

jeg likte snittet utrolig godt bare..:) vet det der sånne kjoler som kler figuren min, men ikke lette å finne.. men gullkanten kunne gått vært erstattet med noe annet.. men den virker slankende og figurnær der det er fint synes jeg.. morsomt å se hvor glade folk er i å virkelig tråkke på noe som er posetivt for andre.. sier mer om de som mennesker enn det de dømmer som whitetrash.... men det er nå min mening:O)

HI

Skrevet

Jøss.syns det var fin jeg...helt enig med trådstarter...hva var Whitetrash med den??

Syns den var flott jeg og hadde jeg hatt kroppen sier jeg bare..men det har jeg ikke så det blir nok ikke noe sånt på meg.

Men er helt enig,helt vanlig svart kjole med gull på.

Skrevet

Og prøv da for guds skyld å hente frem evnen til å kunne se bare kjolen og ikke den dukken av en modell som her har den på da!! Putt en normal brunette med passe fin selskapssminke på seg og skriv da hva du mener!!!

Skrevet

syntes den var nydelig jeg=)

Skrevet

Ååååå.. den var jo kjempefin:O)

Skrevet

Fin som en piff til sexlivet ved en intim middag med mannen før sengekosen kanskje, men som kjole til faktisk bruk? Nei!

Skrevet

Får håpe du fremdeles har samme figur etter grav.;)

Skrevet

Fin ammekjole. Lett tilgang til pupp. Ikke det første jeg ville valgt etter fødsel. Her blir det praktisk og fint som gjelder.

Skrevet

Herre Gud. Hvor har de funnet fotomodellene (og de fleste av klærne) til den siden der? White trash, bad taste trailer camp?

Skrevet

Pen kjole og pen dame synes jeg :) Tror nok bare noen er sjalu, noen som bare kunne drømme om en kropp til å bære denne kjolen :)

Skrevet

Lekker kjole til kroppen som kan bære den ja :-)

Ikke bry deg om at noen skriver det er whitetrash, mest sannsynlig så skriver de som ikke har kropp til å bære en slik kjole nettopp det ;-)

Jeg har selv en figur som tåler den type snitt, men sort og gull er ikke meg da, og ei heller volanger. Men innsvinget midje og litt dyp halterneck utringning og lårkort er ypperlig for min timeglassfigur.

Skrevet

Jeg er forresten en langhåret yppig brunette som bruker minimalt med sminke, ingen blond bimbo med silikonpupper.

Anonym 12:18

Skrevet

Hei HI!

Syns kjolen var kjempeflott jeg, og skal prise meg lykkelig den dagen jeg igjen kan bære noe slikt:) Fargen var ikke helt meg, men snittet var aldeles nydelig!!! Gled deg, du, og gi blaffen i de sjalu oppgulpene du får her inne:) Er nok hverken første eller siste gangen sirumpa, småfeite kjerringer spyr eder og galle over de som IKKE trenger str stor pike:)

Klem fra en av de forhatte små, slanke pipestilkene:)

Skrevet

Fin kjole synes jeg også!

Hadde jeg hatt kropp til å gå i en sånn kjole, så hadde jeg jammen meg gjort det også:)

Skrevet

Ja, det var en flott kjole! :)

Skulle ønske jeg hadde kropp til å gå med den slags =)

Skrevet

Hahaha, jeg ler meg ihjel! Det er så jævlig bra å komme med den klassiske "de er bare så sykt feite og sjalu!" Hehehe.

Falt dere inn at noen her inne, enda så utrolig det høres ut, faktisk har GOD SMAK OG MOTESANS, og heller ville spist sin egen avføring ala 2 girls and 1 cup enn å bli sett i noe så harry og billig?

Hoho.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...