Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Sikkert duuuuumme spørsmål, men er jo usikker så må spørre.... 1. Når man kommer i land i Danmark er det 7 timer til båten går tilbake, i denne tiden så kan bagasje ligge i lugaren ja? 2.Hvordan er det med alkohol? Har man lov og drikke øl man kjøper på taxfree butikken på båten, alså kan vi sitte ute på dekk og drikke litt?, Eller ses det på som offentlig drikking, og må kun gjøres på lugaren?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Hvilken båt skal du ta? Du kan ikke drikke på dekk nei, du må holde deg på lugaren.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 Aner ikke hva båten heter, men vi reiser med dfds...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 1. Kommer ann på båten dere skal ta..men det er en som er i land i 7 t i Danmark ja...baggasjen kan ligge igjen i lugaren..ingen andre enn dere som skal inn dit. 2. Jøss...har man ikke lov å drikke ølen på dekk som man har handlet i lugaren..lenge siden jeg har tatt båt skjønner jeg...det gjorde ingenting det sist jeg tok. Men dette kan du vel heller spørre de som jobber på båten om. Det står på nettsiden til disse båtenen hvor lenge de er i land
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #5 Skrevet 20. juni 2010 Da skal du sikkert til Køben. Båten ankommer kl.10 og går kl.17. Dørene stenges kl.16.30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå